Nieuws over Vaste telefonie uit 2016
Verfijn resultaten
sorteer op:
1 nieuwsbericht
|
Nederlanders verbruiken voor het eerst minder data via 3g 08-'16 - Afgelopen kwartaal hebben Nederlanders voor het eerst minder data via 3g verbruikt dan het kwartaal ervoor. Het verbruik via 4g nam wel toe, met meer dan een petabyte. Dat blijkt uit… |
:strip_exif()/i/1168881106.gif?f=fpa)