Laatste artikelen en video's
|
Nieuws - T-Mobile Thuis sluit smtp-poort 25 voor uitgaande mail per 4 oktober Klanten van T-Mobile Thuis die nog mail versturen via poort 25 voor smtp moeten de instellingen van hun mailclient aanpassen. T-Mobile gaat namelijk per 4 oktober poort 25 voor uitgaande mail afsluiten. |
/i/2004610878.png?f=fpa)