Nieuws over Logius uit 2022
Verfijn resultaten
sorteer op:
1 nieuwsbericht
|
Aantal DigiD-inlogs stijgt met ruim een derde, 'vooral dankzij corona-diensten' 01-'22 - DigiD is in 2021 545 miljoen keer gebruikt om in te loggen. Dit is bijna 36 procent meer dan een jaar eerder. Overheidsdienst Logius zegt dat deze stijging 'grotendeels' komt door het… |
/i/2004620466.png?f=fpa)