Ik maak kans op een prijs
AlgemeenDit is de tweede keer dat ik bij Mobico een iPhone heb besteld en wederom een hele goede ervaring 😊
De 'oude' iPhone (Xs Max) is nog steeds super, maar inmiddels 8 jaar oud. De bestelde telefoon ziet er echt 'als nieuw' uit en de batterij is 85%+, voor deze prijs is dat echt een koopje. Uiteraard heb ik onderzoek gedaan en kwam tot de conclusie dat ze elders (soms behoorlijk) duurder waren.
Als jullie er nog zijn wanneer ik een nieuwe telefoon nodig heb, ben ik zeker weer klant 😊❤️ (want ik weet waar jullie website woont 😉)
De nieuwe iPhone werd snel geleverd (voor zover PostNL daartoe in staat is 😉) en was zeer degelijk verpakt, zodat ik ook meteen kon zien dat er onderweg niet mee gerommeld kon zijn. Dat stelde me gerust!
KlantenserviceEr was een klein probleempje, want ik had iets verkeerd ingevuld bij de bestelling, maar de klantenservice kwam 'to the rescue' en het probleem was binnen 5 minuten gefikst. Dank voor de vriendelijke en vakkundige hulp!