YourMacStore

Klantenservice: Score: 5
Motivatie

Winactie

Algemeen

. YourMacstore is (bij vragen) goed bereikbaar en houdt zich aan de gemaakte afspraken. Service staat hoog in het vaandel.

Verzending

De bestelling was eenvoudig te plaatsen.Prijs-kwaliteit was erg gunstig. levertijd was aangegeven 5 tot 10 werkdagen. Toen deze termijn verstreken was heb ik contact opgenomen met de klantenservice. Men reageerde direct en de volgende dag ontving ik mijn IPad Pro keurig verpakt. Nu maar genieten

Klantenservice

De klantenservice reageert snel en houdt zich aan de gemaakte afspraken. Is Mac en tweaker waardig.

Scorekaart voor YourMacStore

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg