My Media Center

Klantenservice: Score: 5
Motivatie

Winactie

Algemeen

Mijn motivatie is ook nog eens uit eigen beweging en niet alleen vanuit een mailing.
Dit omdat mijn ervaring gewoon super goed is met deze webshop. Altijd goed bereikbaar en super gemotiveerd om met je mee te denken over je vraag. Prijzen zijn over het algemeen goed. Ook is het verzenden altijd snel geregeld en heb ik het de volgende werkdag alweer netjes verpakt binnen. Ga zo door met deze gestroomlijnde service 👍👍

Verzending

Gewoon goed en super snel geleverd + netjes verpakt.

Scorekaart voor My Media Center

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie