My Media Center

3.640 producten en 4.411 uitvoeringen

Gebruikers over webshop My Media Center

Review toevoegen

Algemeen

Groot assortiment tegen zeer goede prijzen. ik las wat reviews over levertijden, heb vooraf contact op genomen, kreeg heel snel antwoord dat de producten op voorraad waren. al met al zeer tevreden en ga er zeker weer bestellen.

Verzending

alles was goed verpakt. geleverd op aangegeven datum.

Algemeen

Al jaren een blije klant van My Media Center. De website werkt zeer intuÔtief, waardoor je snel je producten kan vinden. Ook als je niet meteen een type nummer hebt kun je toch eenvoudig de juiste artikelen vinden.
Als je vragen hebt kun je ze eenvoudig mailen en krijg je snel reactie. Ook als iets niet goed is, de after sales zijn perfect! Echt een aanrader!

Verzending

Producten worden goed verzonden, zitten in een omdoos, met genoeg bescherming. Als een product op voorraad is en je besteld voor 17u dan heb je het gewoon de volgende dag binnen.

Klantenservice

Ik had wat vragen over de Ubiquiti netwerk apparatuur, en binnen de dag kreeg ik antwoord op mijn vragen. Ook werd er advies gegeven welke ik het best kon gebruiken. Perfecte service!

Algemeen

Duidelijk overzichtelijke website, met goede prijzen.

Freek neem ruim de tijd om je te woord te staan en lijkt er niet op uit te zijn om je wat aan te smeren.

Verzending

Besteld en de volgende dag had ik alles netjes in huis.
Nas en HDD waren netjes verpakt.

Klantenservice

2 keer met Freek contact gehad over de chat, en beide keren netjes te woord gestaan. en ruim de tijd genomen om al mijn vragen te beantwoorden.

Algemeen

Goede prijs, uitstekende communicatie.

Vandaag besteld, morgen geleverd

Erg toegankelijk!

Algemeen

Was op zoek naar een voordelige en eenvoudige NAS als vervanging van een verouderd apparaat. Via de pricewatch bleek dit de voordeligste aanbieder op dat moment. Er waren prijstechnisch prima combideals verkrijgbaar, maar hier heb ik van afgezien omdat ik een sterke voorkeur had voor een merk HDD dat niet verkrijgbaar was als combideal. Hoewel de schijven wel verkrijgbaar waren in de shop ben ik uitgeweken naar een andere leverancier die voordeliger uitpakte.

Klantenservice

Het bestelde product (Synology DS215j) bleek DOA (blue led of death). Na telefonisch contact kostenloos en zonder rompslomp vervangen. Vervangend product binnen 2 werkdagen na verzending ontvangen. Informatievoorziening en communicatie rondom de RMA was helder en stipt.

Algemeen

Een aantal weken geleden een set van 5 Ubuquti PoE+ camera's bestelt en perfect geleverd gekregen. Zelfs (nťt) buiten de officiŽle kantoortijden werd de telefoon nog keurig opgenomen en de nodige vragen beantwoord.

Verzending

Meer dan goed verpakt zodat de originele verpakking van de leverancier niet beschadigd kon worden door een transporteur.

Klantenservice

Zoals al gezegd: Zelfs buiten de officiŽle openingstijden van de telefonische "desk" werd de telefoon gewoon keurig opgenomen.

Algemeen

Ik had een aantal dingen besteld, bleken niet nodig dus contact gezocht over een retourformulier, een beetje jammer dat ze daar geen gestandaardiseerd RMA formulier oid voor hadden maar een default opgaaf die je elders kon downloaden en aanpassen.
Dat maakte het voor mij lastig het op de mobiel te doen,
Na wat dagen kreeg ik netjes bericht dat mijn aankoopbedrag retour is gestuurd

Verzending

Slechts 1/24e van de ontvangen doos werd gebruikt voor het product, de rest was gigantisch veel loze ruimte opgevuld met karton, flinke verspilling van papier en ruimte in het busje van de vervoerder en alle producten lagen NAAST de verende opvulling, had dus ook nog eens geen zin.
Verder een snelle bezorging

Zie mijn eerdere toelichting

Algemeen

Kreeg de eerstvolgende werkdag netjes mijn levering.
Verder niks op aan te merken. Zal waarschijnlijk met de kortingscode die ik voor deze review krijg nog eens bestellen.

Algemeen

Duidelijke en overzichtelijke website. Nette prijzen en snelle levering. Ik kan deze webshop zeker aanbevelen.

Verzending

Producten waren goed verpakt en werden op tijd geleverd. Het was mogelijk om de bestelling te volgen.

Klantenservice

Geen contact gehad met klantenservice, dus kan hier geen beoordeling over geven. Bevestiging over bestelling en betaling netjes ontvangen via mail.

Algemeen

NAS + 2 x 3TB disken besteld. MyMediaCenter geen registratie nodig en gratis verzending. Website is overzichtelijk en verder verliep de betaling soepel en snel.

Verzending

De verzending kwam in mijn geval in 2 delen.
1x de NAS
1x de 2 disken

Levering komt uit verschillende magazijnen blijkbaar.
Nu had ik de bestelling op mijn werk af laten leveren maar had maar 1 track and Trace ontvangen van DHL, dat bleek achteraf alleen de NAS te zijn. Eenmaal thuisgekomen bleken de disken via PostNL bij ons in de grote stapel in het magazijn te liggen. Omdat ik maar 1 track and trace had ontvangen verwachtte ik geen extra/2e pakket.
Waar dit exact mis is gegaan, dat is natuurlijk altijd even gissen.
Producten waren (na volledige ontvangst van beide pakketten) verder verpakt zoals het hoort. Geen schade aan dozen en de inhoud functioneert prima.

Klantenservice

Ik heb naar aanleiding het ontbreken van de disken contact opgenomen met de klantenservice via de chat. Die wisten mij vrijwel direct te vermelden dat ik dan waarschijnlijk een track and trace heb gemist/niet heb gehad. Reden daargelaten. Hoewel dat op vrijdagavond mijn probleem niet oploste was ik in ieder geval gerustgesteld over mijn bestelling. De maandag daarop alsnog mijn disken kunnen toevoegen aan de NAS. Vriendelijke medewerker en vlotte reactie.

Algemeen

Nette website, goede support bij vragen, even een chat openen en je wordt snel en vakkundig geholpen.

Verzending

Voor 17:00 uur besteld, de volgende dag in huis. Keurig verpakte, en geleverd met track en trace.

Klantenservice

Wil je informatie, even een email, of sneller de chat aanroepen. Deskundig advies en gericht op de klant zijn wensen. Kom steeds weer terug bij deze firma.

Algemeen

Duidelijke website, bestellen en levering gingen allemaal snel. Nog geen gebruik hoeven te maken van de afcare (hopelijk blijft dat zo :-)). Ik zal hier meer bestellen.

Algemeen

Fijn dat de webshop de mogelijkheid heeft zonder account te bestellen en gratis verzendt. Het is wel aan te raden de datasheet van een product tegen de beschrijving van een product op de site te houden. Ik heb namelijk een schijf besteld welke op de site tot 2x toe als 7.200rpm gespecificeerd stond, maar volgens Seagate's datasheet en S.M.A.R.T. maar 5.400rpm was.

Verzending

In het weekend bestellen houdt in: dinsdag ontvangen. Had "BESTEL VOOR 17:00 = ZELFDE DAG VERZONDEN" geÔnterpreteerd als volgende werkdag ontvangen (late levering op maandag). Verder was het product goed verpakt.

Klantenservice

Heb de onjuist geadverteerde schijf gemeld bij de live chat. Ze hebben direct de beschrijving aangepast maar gaven aan dat een foutje in de beschrijving af en toe kon gebeuren. Enige optie was retourneren van schijf (waar inmiddels data op gemigreerd is).

Beste CheckItOut,

Bedankt voor de review!

Ik begrijp niet zo goed waarom wij nu als zeer negatief worden beoordeeld. U geeft via de chat functie aan dat de specificaties niet kloppen voor de Seagate ST6000DM003 HDD. De data-sheet van Seagate geeft een ander toerental aan (5400) dan wat op onze website staat (7200).

Dit wordt meteen door ons nagekeken en u heeft inderdaad gelijk. We bieden hiervoor onze excuses aan en passen de specificaties meteen aan.

Daarnaast bieden we aan om de harde schijf (kosteloos) retour te nemen. Vervolgens verlaat u de chat en krijgen we deze review om onze oren.

Jammer.

Met vriendelijke groet,

Freek van de Looveren
My Media Center B.V.

Algemeen

Een Ubiquiti USG-PRO-4 gekocht, echter deze begon snel mankementen te vertonen. Viel 's nachts zomaar een aantal keer uit. Mymediacenter bericht hierover en ik kon direct een RMA aanvragen. Normaliter moet de oude eerst terug alvorens de nieuwe verstuurd kan worden, maar omdat het zakelijk gebruikt wordt en internet belangrijk is kreeg ik de volgende dag meteen een nieuwe. Super geholpen en een goede snelle service!

Verzending

De volgende dag had ik de nieuwe gateway op kantoor, top!

Klantenservice

Goed snel geholpen, niks op aan te merken.

Algemeen

Ik was op zoek naar een 2de Qnap TS-863u met 6x WD Red Pro 6TB schijven welke ik snel geleverd wilde hebben i.v.m. een deadline.
Uiteraard heb ik via tweakers pricewatch even gechecked wie deze allemaal konden leveren. My Media Center was goedkoop en konden volgens hun website uit voorraad leveren.
Ik heb voor alle zekerheid d.m.v. de chat functionaliteit op de website even nagevraagd of ze hem dezelfde dag nog konden verzenden en dat bleek het geval. Heb tevens een kleine pakket korting gekregen. Alle beetjes zijn meegenomen toch?

Verzending

De levering vond de volgende dag plaats zoals verwacht en ik kon gelijk aan de slag. Na de installatie gaf de Qnap een warning, dat 2 van de 6 schijven niet naar verwachting zouden functioneren en I/O problemen hadden.

Klantenservice

Voor de defecte schijven heb ik een Ticket ingeschoten via de website. De ticket werd snel opgepakt. Wat ik erg top vond is dat Freek meteen 2 extra schijven vooruit heeft gestuurd zodat ik met de QNAP snel aan de gang kon. Er was immers spoed bij. Voor de defecte schijven is tevens een retour/verzend labels aangemaakt. Top Service, zo heb ik het nog nooit meegemaakt. Bij een concurrent heb ik een schijf eerst terug moeten sturen en na ong 2 weken pas een vervangende ontvangen.

Algemeen

Snelle levering, goede voorraad en adequate afhandeling. Daarbij is de prijs ook nog eens scherp.

Nette prijzen
Nette webshop
Zitten regelmatig in de goedkopere prijzen. Dit is trouwens de 2e keer dat ik hier iets bestel.

Verzending

Ik denk niet dat ze veel zelf op voorraad hebben.
Ik had een Unifi USG besteld welke 1 tot 3 dagen levertijd zou hebben. Nadat deze tijd verstreken was, kon ik een ticket aanmaken op de website.
2 dagen later kreeg ik bericht dat ze er nog steeds op zaten te wachten. Een aantal uren later kreeg ik er een bevestiging achteraan dat het de volgende dag bij hen binnen zou komen, en ze het dan ook direct zouden versturen.
En zo gebeurde dat ook.

De levering voldeed dan niet aan de 1 - 3 dagen levertijd, maar ik ben wel blij met de communicatie daarover.

Klantenservice

Helaas had ik problemen met mijn Unifi USG. Deze werd dusdanig heet, dat deze er gewoon mee stopte. Pas na langdurig afkoelen kon deze weer gebruikt worden.
Daarna duurt het dan weer een hele lange tijd, voordat het apparaat te warm is.

Altijd lastig om zulke niet-altijd-reproduceerbare fouten aan te geven. MyMediaCenter vroeg me toch het ding op te sturen en te weten waar ze naar moesten kijken.
Binnen een week na het versturen van mijn defecte USG, lag er alweer een nieuwe op de deurmat.

Kijk, van zulke service wordt ik dan wel weer blij.

Van mijn eerste bestelling heb ik nooit een review geschreven, maar van mijn derde zal ik het zeker wel weer doen...

Algemeen

Op vragen per email werd steeds snel en duidelijk geantwoord. Het contact was fijn en deed betrouwbaar overkomen.

Verzending

Door het postbedrijf werd de aflevering niet aan huis gedaan, maar bij distributie afhaalcentrum. Er was echter een bericht in de brievenbus achtergelaten. Een telefoontje naar Mijn Media Center leverde de gewenste info op, alsmede excuses voor incorrecte aflevering.

Klantenservice

Service was snel, duidelijk en correct.

Algemeen

Goede en snelle service. Mijn Synology NAS is op de dag dat de garantie zou verlopen stuk gegaan (3 jaar geleden aangeschaft). Contact opgenomen met Freek. Deze heeft dit perfect opgelost waardoor een weekje later mijn NAS weer staat de draaien.

Algemeen

Contact gezocht via de chat voor advies aan te schaffen producten. Snelle reactie. Zijn iets duurder dan de grote bekende dozenschuivers maar dat betaald zich terug door deskundig advies. Ben ook zeer tevreden over het bestelproces via de website.

Verzending

Email met track & Trace. Levering was op tijd (binnen 24 uur) Netjes verpakt.

Klantenservice

Groot pluspunt is dat de communicatie via email zeer vlot verloopt en er wordt meegedacht.

1 2 3 4 5

Scorekaart voor My Media Center

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie