My Media Center

1.703 producten en 2.329 uitvoeringen

Gebruikers over webshop My Media Center

Review toevoegen

Algemeen

Na bestellen website in de gaten gehouden wanneer het product op voorraad zou komen. Telefonisch contact was kort maar duidelijk.

Verzending

Op donderdag product op voorraad, vrijdag gebeld voor de status die nog niet was veranderd naar 'verzonden'. Verzending via UPS Duitsland, helaas levering op zijn vroegst pas op maandag.

Klantenservice

Na mail reactie begrijp ik dat UPS zijn afspraken niet nakomt. Mymediacenter heeft aangegeven dat ze de vertraging oprecht betreuren.

Algemeen

Tjonge, wat een snelle en goede service, vast een klein (eigen) bedrijf met hart voor de zaak en voor de klant! Onze Synology NAS 1515+ (gekocht 10-01-2015) raakte na 3 jaar en 3 maanden defect door de Intel Atom bug. Binnen een week een compleet nieuwe ontvangen waar de verwachting van o.a. Synology was dat het weken kon duren!

Algemeen

Zoals je van een webshop verwacht. Betalen, mailtje ter bevestiging en mailtje met tracking info

Klantenservice

Een harddisk was kapot. Kan gebeuren. Kon disk gratis terugsturen en na contacten helpdesk en overleg verzendbewijs werd nieuwe disk al meteen opgestuurd. Kon ik een dag later toch aan de slag

Algemeen

Naast dat het een fijne overzichtelijke webwinkel is, ook goed advies gehad. Fijn contact en goed op de hoogte gehouden met betrekking tot de bestelling. Eerlijk over levertijden. Kortom prettige zaak!

Verzending

Het gehele bestel traject is overzichtelijk en je ontvangt keurig track & trace mbt je bestelling. Vandaar neemt post-nl het over.

Klantenservice

Zoals aangegeven krijg je ook advies. Geen verkooppraatjes maar eerlijk met jouw situatie meedenken.

Algemeen

Overzichtelijke webwinkel met veel keus. Ik begon hier met mijn NAS te kopen, en later weer een upgrade. Om vervolgens ook me netwerk te vervangen door Ubiquiti apparatuur. Uiteindelijk ook de USG en CloudKey gekocht. Deze deden heel erg raar, in overleg eerst de CloudKey laten omruilen. Dat ging super snel! Daarna toch ook de USG moeten omruilen. Meteen de dag bij binnenkomst werd de vervangende nieuwe unit opgestuurd. Inmiddels heel veel plezier van de nieuwe apparatuur.

Verzending

Bestellen, betalen, en de volgende dag binnen met de post. Iedere keer weer. Super!

Klantenservice

Support via de mail werkt echt heel goed en snel. Zoals boven al toegelicht is My Media Center een hele fijne web winkel, met goed assortiment, bij problemen goed te bereiken en wordt meteen naar een oplossing gezocht.

Algemeen

Nadat ik de bestelde NAS had geinstalleerd bleek hij niet goed te werken, gemailt en heel snel antwoord met een goede oplossing! Zonder problemen terug gestuurd en binnen één dag een nieuwe gekregen! Van deze service kunnen veel bedrijven nog wat leren!

Zeer snel en netjes

Klantenservice

Er werd snel en correct gehandeld!

Algemeen

"Op werkdagen voor 17:00 besteld, morgen in huis"

Op 26 december besteld, 27 december betaald. Wordt blijkbaar pas later deze week geleverd. Da's op zich ok, maar niet met zo'n slogan op de site.

Algemeen

Goede website, die ook mogelijkheden bied tot communiceren met de shop. Overzichtelijk en bied ook mogelijkheden tot voorraad inzicht. Helaas bieden ze geen inzicht in aantallen ze nog op voorraad hebben. Echter middels de chat was dit met een minuut achterhaald. Bestel proces is eenvoudig, en duidelijke communicatie. Goede prijzen voor componenten, in mijn geval goedkoopste in de tweakers prijswatch. Bij elkaar een prettige bestel ervaring.

Verzending

Snelle verzending en duidelijke verzend informatie. Goede verpakking, en duidelijk aangegeven op de verpakking dat de inhoud fragile is. Alles onbeschadigd en wel aangekomen. Verzending verloopt via PostNL.

Klantenservice

Helaas gaf de website geen inzicht in aantallen, en wist ik niet of ze voldoende componenten konden leveren als ik meerdere zou bestellen. Middels de chatbox kreeg ik snel feedback en hebben ze meteen in het magazijn nagekeken of ze voldoende hadden liggen. Binnen een minuut was duidelijk dat ze voldoende hadden liggen en kon ik meteen over gaan tot bestellen. Vriendelijke en duidelijke manier van communiceren heb ik als zeer prettig ervaren. Freek bedankt.

Algemeen

Vrijdagmiddag besteld bij MyMediaCenter, ook nog live via de chat advies gekregen van een medewerker (erg nuttig). Die zelfde middag overgegaan tot bestelling en zaterdag had ik mijn nieuwe NAS al in huis. Alles was netjes verpakt. Synology NAS setup was erg makkelijk (ik heb al jaren een NAS van Synology), bestanden over gezet en ik kon aan de slag!

Verzending

Voor 16:00 besteld op vrijdag was ook daadwerkelijk de volgende dag in huis!

Klantenservice

Ik kon live chatten met een medewerker, dat was handig.

Algemeen

Inmiddels een aantal keren een aankoop gedaan in deze webshop, steeds goed advies gehad van Freek via de chatfunctie, daardoor heb je korte lijn met de shop en snel antwoord. Hij heeft een ruim assortiment en concurrerende prijzen. Ik hou altijd van een betrouwbaar adres waar ik terug kan komen, en mymediacenter is dat adres.

Verzending

Vlotte afhandeling van je bestelling en goed verpakt verzonden.

Klantenservice

Ik had een keer niet het juiste product besteld, maar na contact via de chat heeft Freek het juiste voor mij laten bezorgen en hebben we de verzendkosten gedeeld. Top!

Algemeen

Fijn en vriendelijke service. Vragen worden via de chat op site snel en goed afgehandeld.

Verzending

Verzending vlot en goed beschermd in de doos. Verbeterpunt zou zijn dat je later dan 16u kan bestellen om het nog op dezelfde dag verzonden te krijgen.

Klantenservice

Ook bij problemen met harde schijf bereikbaar en servicegericht

Tegen beloning

Algemeen

Voor vragen kun je contact opnemen via chat, dit is erg handig! De prijzen zijn concurrerend.

Verzending

De producten die ik besteld heb zijn netjes verzonden en op tijd.

Klantenservice

Zoals gezegd kun je de klantenservice via de chat benaderen en krijg je direct antwoord op je vragen.

Algemeen

Internet aankopen; We verwachten allemaal een concurrerende prijs, een gebruiksvriendelijke webshop en snelle service.
Niets is minder waar! Toegankelijke servicedesk en snelle service!

Verzending

Gister besteld, vandaag (09:00) geleverd! Verzonden met track en trace met PostNL.

Klantenservice

Toegankelijke servicedesk, deskundig en vriendelijk personeel.

Algemeen

Diverse Ubiquiti apparatuur besteld bij MMC vanwege de nette prijzen. Ubiquiti is een topmerk op het gebied van particuliere en klein zakelijke netwerkapparatuur.

Verzending

Uitstekende en vlotte levering. Volgende dag in huis. Keurige factuur.

Klantenservice

Binnen een week de Ubiquiti camera retour gezonden omdat de app alleen functioneert in combinatie met de Ubiquiti NVR (network video recorder). Zover wil ik nog niet gaan. Korte mail voor retour aanvraag was voldoende voor retourinstructies. Keurige creditfactuur ontvangen en het geld teruggestort. Dit bewijst maar weer dat ook kleine webshops prima service kunnen bieden en stipt verwachtingen en afspraken kunnen nakomen.

Algemeen

Een ASUS Rampage VI Apex besteld bij MMC, mede omdat zij de goedkoopste waren en het moederbord op voorraad hadden.

Verzending

Prima, het pakket was binnen 24 uur in huis.
Wel een opmerking - er werd vermeld dat de spullen met PostNL zijn verzonden, ik was nogal verbaasd om een UPS traceerlinkje te krijgen. Het moederbord bleek uit Duitsland te komen en als verzender stond de naam van een ander bedrijf vermeld. Op zicht geen punt maar wekt wel enige twijfels over een eventuele RMA afhandeling.

Klantenservice

Op de gestelde vraag werd snel gereageerd.

Algemeen

Duidelijke webshop, werkt allemaal zoals je verwacht.
Keurige mail met factuur als pdf.
En na betaling ook een bevestigings mail.

Verzending

Snelle zending! Producten netjes op voorraad en snel verstuurd

Klantenservice

Er waren wat problemen met de prijzen in de webschop, maar na vriendelijk contact keurig opgelost!

Algemeen

Plaatsen bestelling via de website was zoals je tegenwoordig mag verwachten prima in orde. Producten waren makkelijk te vinden en informatie overzichtelijk. Zeer scherp geprijsde producten en goede voorraad. Zowel telefonisch als per chat goed te bereiken en zeer behulpzaam en kundig.

Verzending

Prima verpakt en zoals aangegeven op de website voor 16:00 besteld de volgende dag in huis (deellevering wanneer een bestelling producten bevat die niet op voorraad zijn is ook mogelijk). Prima verpakt. Door de track & trace is het pakket te volgen.

Klantenservice

Zowel telefonisch als per chat contact gehad. Beide keren zeer behulpzaam, professioneel en kundig. Retourzending vanwege product dat niet aan mijn eisen voldeed, was eenvoudig en er werd goed gecommuniceerd.

Algemeen

Duidelijke winkel met goede prijzen. Webshop is overzichtelijk en biedt voldoende mogelijkheden. Contact gaat ook makkelijk via de site.

Verzending

Nette stevige doos voor de spullen, goed verpakt.

Klantenservice

Ik had een set Ubiquiti AmpliFi HD en switches besteld hier. Allemaal goed aangekomen en het zag er prachtig uit. Echter was de hardware alles behalve stabiel. WiFi bleef wegvallen en vertraging opleveren. Met de support van Ubiquiti er niet uitgekomen. Zonder problemen terug mogen sturen. Zeer vriendelijke service en een retourlabel ontvangen voor de zending. Bevestiging van het ontvangen van de retour en net mailcontact.

Algemeen

Goede prijs-, service- en kwaliteitsverhouding. Freek denkt mee met de productkeuze. In mijn geval was dat een Synology NAS en uiteindelijk een 4TB WD NAS-schijf.

Klantenservice

De 4TB WD NAS-schijf had binnen 9 maanden een defecte sector. Ik kon via de site van WD een RMA aanmelden. Dat lukte me alleen niet bij een advanced RMA (eerst een vervangende schijf ontvangen) met een ander afleveradres dan dat van mijn creditcard. Lang verhaal. Freek heeft dit uiteindelijk voor me geregeld.
Schijf ontvangen, gekloond en de oude retour gestuurd naar WD.

Algemeen

Ik bestelde, voor mij helaas, een verkeerde USB type C dock waar een displayport 1.2a op zat en ik had 1.3 nodig voor 4k. Contact opgenomen via de chat op de website en kreeg binnen een paar minuten reactie. Ook werd voor mij direct een ander artikel uitgezocht wat wel de specificaties had die ik nodig had. Ik wacht op moment van schrijven tot het juiste artikel binnenkomt. Sneller service, snelle site en alles netjes verpakt. Zal hier zo weer wat bestellen!

Verzending

Zending in het weekend gedaan en werd maandag keurig verwerkt en had dinsdag ochtend het pakketje al in huis! Alles super goed geregeld.

Scorekaart voor My Media Center

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie