My Media Center

Review toevoegen
Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 0

Algemeen

Volgens de webshop was een videokaart op voorraad. Na het plaatsen van de bestelling bleek deze toch niet op voorraad te zijn en werd de bestelling geannuleerd.

---

Werd niet verzonden omdat de bestelling geannuleerd was door de verkoper.

Verzending

Werd niet verzonden omdat de bestelling geannuleerd was door de verkoper.

Verzending: Score: 3

Algemeen

Gewoon zo als het tegenwoordig hoort, snelle levering, goed verpakt prima prijs. Beperkt assortiment, maar wat ze hebben is goed.

Verzending

Goed verpakt en netjes afgeleverd. Zelf heb ik liever postNL dan DHL
Vind zelf DHL iets minder precies met de aflevertijdvoorspelling, je krijg bij DHL eerst een window waar je een flink deel van de dag thuis moet blijven (in dit geval van 10:00 tot 16:00) en dat wordt later nauwer gezet.
Bij PostNL heb ik hier meestal eerder de juiste inschatting met een window van 2 uur.

Klantenservice: Score: 3

Algemeen

Extra kosten voor betalen met credit card terwijl dit niet meer mag volgens de wetgeving (https://www.pindeal.nl/verbod-toeslag-creditcard-kosten)!
Dezelfde dag een e-mail gestuurd dat ik product retour wilde sturen, daar werd in eerste instantie niet op gereageerd. Daarnaast werd er om een reden gevraagd van retour. Verder goed op de hoogte gehouden. Geld retour ontvangen.

Verzending

Werd goed op de hoogte gehouden, product zeer goed verpakt.

Klantenservice

Duurde allemaal wat langer dan ik zou willen. Maar eerlijk is eerlijk, het is allemaal goed opgelost.

Algemeen

Gewoon een no-nonsens webshop. Bestellen en bezorgen eigenlijk zoals het hoort. Nog geen contact gehad met Support. Hopelijk gaat dat ook ook goed mocht dat een keer nodig zijn :-)

Algemeen

Eerste keer bij deze webwinkel besteld. Duidelijke website en makkelijk te bestellen. Heb hier geheugen modules besteld.

Goede prijs.

Verzending

Bestelling op donderdag voor 17.30 uur geplaatst dan zou het de volgende dag geleverd worden. Kwam echter maandag pas aan vanuit Duitsland.

Op zich geen probleem maar had beter gekund.

Klantenservice

Helaas gaf één van de modules problemen. RMA aangevraagd en keurig een retourlabel gekregen. En na ontvangst het aankoop bedrag gecrediteerd.

Algemeen

Snelle levering van nieuwe NAS, tegen een scherpe prijs, met goed en snel contact. Zou hier zeker opnieuw kopen.

Verzending

Verzending van NAS, geheugenmodule en paar SSD's was snel, pakket was ook goed opgevuld en beschermd ingepakt.

Klantenservice

Steeds vlotte persoonlijke reacties gehad op mijn vragen en opmerkingen. Schoonheidsfoutje dat een nieuw wat zwaarder type NAS wel degelijk met ECC geheugen overweg kon, maar dat ook snel op basis van mijn informatie toegegeven en vervolgens goed in orde gemaakt. Geen dozenschuivers!

Algemeen

Meerdere malen al hier besteld. Prijzen zijn echt prima. Bestelling is snel geleverd en keurig verpakt.

Verzending

Snel geleverd en prima verpakt.

Klantenservice

Ik heb mijn CloudKey Gen2 hier gekocht bijna twee jaar terug. Helaas ging deze een maandje terug kapot. Het apparaat startte niet meer op, en was helaas geen kwestie van resetten. Gemailed, en binnen no-time kon ik deze opsturen. De defect was binnen een dag vastgesteld en een nieuwe kwam mij direct de dag erna tegemoet. Heerlijk snel, fijne service.

Algemeen

Duidelijke informatie en specificatie van het product op de website en makkelijk om bestelling te plaatsen.

Verzending

Levering was wat vertraagd, hebben ze netjes gemeld. Uiteindelijk 2 dagen later.

Algemeen

Via de Tweakers Pricewatch had ik My Media Center gevonden ! Ze gaven goed aan hoeveel stuks er op voorraad waren van de gewenste harde schijven (WD Ultrastar 18Gb) en de prijs was de beste in dit geval. Bleef ook langer constant waar andere shops meer aan het jo-jo'en waren (omlaag, dan weer omhoog, dan weer omlaag). Tevens per chat een aantal andere vragen gesteld die goed beantwoord werden. Een aanrader dus.

Verzending

Ik had telefonisch gevraagd of eventueel verzending naar een naburig land mogelijk zou zijn. Ze belden hierover terug (volgende dag) dat dit tegen een vergoeding van 25 euro excl. btw wel mogelijk zou zijn. Omdat ik toch Nederlander ben en blijf vond ik dit zonde van het geld en heb ik mijn ouderlijk adres gebruikt waar ik het dan zou oppikken bij gelegenheid. Ik had verder het geluk dat mijn 4 schijven in een echte harde schijven transport doos bezorgd werden. Zo eentje waar ik zelf nog meer ongebrukte schijven in kan bewaren, dus daar was ik erg blij mee. Niet iedereen zal dit geluk hebben natuurlijk, want zoveel van die verpakkingen zullen ze niet hebben liggen.

Klantenservice

Eigenlijk zou ik "uitstekend" hebben willen zeggen, maar omdat ze tot 2x toe telefonisch niet aan de lijn te krijgen waren, houd ik het hier op "goed". Ze bellen echter wel terug na een achtergelaten bericht (volgende dag) en hun chat functie werkt prima met een wachttijd van misschien 5 minuten. Je vraagt je dan wel af waarom de chat binnen 5 minuten beantwoord kan worden, maar een telefoontje niet, maar dat is misschien muggenziften.

Algemeen

Naarstig op zoek naar leverbare ap's gekozen voor Unifi. My Media Center had deze op voorraad gaf de site aan.
In de chat ge-dubbelchecked en bestellling geplaatst.

Verzending

Levering was inderdaad de volgende dag, zoals je dat van een professionele partij mag verwachten netjes verpakt ed.

Klantenservice

De chat was direct met een persoon (geen bot.)
Vriendelijk, direct, to the point. Ik mag dat wel.

Algemeen

Drie maal een Seagate Exos 18 TB gekocht.
Duidelijk en snel gecommuniceerd en ook snel geleverd.

Verzending

Netjes en veilig verpakt. Dubbel in bubbelplastic en drives goed gesealed in anti static hoes. Zeer netjes.

Klantenservice

Overleg met de leverancier verliep vlot (keuze tussen WD en Seagate) en de antwoorden waren professioneel.

Algemeen

niets te klagen, gevonden wat ik zocht via pricewatch en besteld voor een prima prijs.

Verzending

Prima verpakt en de volgende dag, conform bevestiging, aan huis bezorgd.

Klantenservice

Heb in het bestelproces 1 apparaat verwijderd, want niet het juiste model.
credit binnen 2 dagen op rekening. 2 Orders nog dezelfde dag als 1 pakket verzonden.

Verzending: Score: 3

Winactie

Algemeen

Goed product, is voor de prijs volgens mij de snelste SSD die er op het moment is.

Verzending

De SSD zat niet in een plastic doosje maar alleen in bubbelwrap. Ik vind dat raar al is het OEM, zet het in ieder geval in een plastic doosje.

Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 2
Klantenservice: Score: 3

Algemeen

Prijs en product was top, verzending en klantservice was alleen beetje belabberd. cpu op vrijdagmiddag besteld zou zaterdag binnenkomen maar door magazijn storing pas maandag verzonden. Maandag was deze nog niet verzonden terwijl in de email werd vermeld dat deze dinsdag geleverd zou worden maar dit was in werkelijkheid pas woensdag. Vervelend als je alle andere producten wel al zaterdag hebt ontvangen en daardoor moet wachten

Verzending

Was te laat en klantenservice gaf informatie die niet overeen kwam met de werkelijke status

Klantenservice

Geen accurate informatie over de zending

Algemeen

De nieuwe producten van Ubiquiti zijn vaak moeilijk verkrijgbaar en als ze dan ergens op voorraad liggen dan zijn de prijzen vaak een stuk hoger dan de prijzen die Ubiquiti zelf rekent.

My Media Center gaat daar niet in mee en blijft scherpe prijzen rekenen. Een Unifi camera bleek niet voorradig, maar toen ik belde (ik kreeg direct een medewerker aan de lijn) bleek dat er toch een aantal stuks voorradig waren. De voorraad was online op nul gezet omdat anders andere webshops de voorraad van My Media Center opkopen om er zelf aan te verdienen. Een beetje onhandig, maar ik snap het en geef My Media Center helemaal gelijk.

Verzending

Besteld en betaald omstreeks 16.30 uur, de volgende ochtend al in huis met PostNL.

Algemeen

Door een vriend getipt om dit model webcam te bestellen. Deze winkel had het op voorraad en voor een scherpe prijs! Het bestelproces verliep heel eenvoudig. En de levering was ook nog eens de volgende dag. Dit in tegenstelling tot veel bedrijven die vaak het product 1á2 dagen later afsturen. Product was degelijk verpakt en de webcam zat ook nog eens in een mooi hoesje. Ben zeer tevreden dus.

Verzending

Product zat in een dergelijke doos met voldoende vulmiddel verpakt.

Algemeen

Snel geleverd, heldere communicatie, duidelijk bestelproces en duidelijke site. Niks op aan te merken, alles gewoon zoals het hoort en ook de prijs netjes.

Verzending

Beetje dubbel gevoel. Ikhad een Dell laptop besteld en deze is zonder omdoos geleverd. nu is de standaard doos ook stevig genoeg maar een omdoos geeft toch een veilig gevoel. Aan de andere kant staat het me ook vaak tegen dat alles in vaak veel te grote omdozen met vaak veel lucht wordt verstuurd.

Algemeen

Fijn dat er een webwinkel is die, ondanks hun uitbreidingen van segment, toch nog een specialisme hebben en geen groot-grutter zijn zoals bijvoorbeeld Amazon.

Heb in het verleden hier een MikroTik HexS gekocht en toen het mij niet lukte, heeft de klantenservice mij nog geprobeerd te helpen.

Klantenservice is dus goed, selectie producten is goed en ook de prijs is zéér competitief.

MyMediaCenter vroeg mij voor 10 euro shoptegoed een review te schrijven. En aangezien ik tevreden ben met dit bedrijf en verwacht hier in de toekomst nog wel een keer iets te gaan bestellen, kan ik die 10 euro korting goed gebruiken.

Verzending

Niets anders dan dat je verwacht van een online bestelling. Gewoon goed

Klantenservice

Zelfs met een moeilijk product al MikroTik probeerde de klantenservice mij te helpen. Helaas kwamen we er ook samen niet uit en mocht ik het product terug sturen. Na nog meerdere malen proberen (MikroTik is écht moeilijk), was het mij toch gelukt, dus terugsturen was niet nodig.

Algemeen

Bij MyMediaCenter.nl heb ik een Seagate Exos harddisk voor een mooie prijs besteld. Deze werd netjes de volgende dag bezorgd, zoals aangegeven.
Ik had bij mijn bestelling een opmerking geplaatst over de kosten die ze bij betalen met creditcard in rekening brengen, hetgeen niet meer is toegestaan.
Die kosten werden netjes teruggestort, dat was heel correct.

Verzending

Aangegeven op de site van mymediacenter is dat er de volgende dag wordt geleverd bij tijdig plaatsen van de order. Dit is netjes nagekomen.

Algemeen

Prima service. Medewerkers hebben goede kennis van zaken. Prijzen zijn voldoende. Ik ga hier zeker weer bestellen.

Verzending

Snel bezorgd en prima verpakt. Bedankt voor de koetingsbonnen.

1 2 3 ... 27

Scorekaart voor My Media Center

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie