My Media Center

851 producten en 1.233 uitvoeringen

Review door Shadey1969

Newbie - maandag 12 juni 2017 20:04

Algemeen

Afgelopen week heb ik een NAS configuratie aangeschaft bij My Media Center en deze is goed verpakt en snel geleverd. Via de chat en e-mail ben ik uitstekend en vriendelijk geholpen door Freek. Ook mijn vragen zijn naar tevredenheid beantwoord. Ik ben dan ook zeer tevreden over hun service.

Verzending

De bestelde artikelen waren goed en degelijk verpakt en goed via track&trace te volgen.

Review door traders

- zondag 4 juni 2017 23:20
Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 5 Klantenservice: Score: 0

Algemeen

WD RED schijven etc tegen scherpe prijzen. Niks op aan te merken, Dit is dus gewoon top.

Verzending

Beloofde levertijd op de website werd waargemaakt. Goed verpakt.

Review door Slight

- zondag 4 juni 2017 10:39
Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 5 Klantenservice: Score: 0

Algemeen

Mijn ervaring met My Media Center was prima. Bestellen was makkelijk (ook als gast zonder account), ik werd goed op de hoogte gehouden van mijn bestelling en de website is overzichtelijk. Informatie (specs en voorraad) die werd verschaft bleek juist en volledig.

Verzending

De levering via PostNL was er eentje uit het boekje. Vooraf ontving ik een Track&Trace code, de dag er na kwam het pakket binnen. De verpakking was ruim voldoende. Harde schijven werden stevig verpakt in grootformaat noppenfolie. De NAS was ook prima verpakt met genoeg luchtzakjes eromheen.

Review door cees62

- maandag 22 mei 2017 09:18
Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 0 Klantenservice: Score: 0

Snel, correct en gaven zelfs een cadeautje bij mijn bestelling (waarvan ik dacht dat ze dit abusievelijk meegestuurd hadden..). Ze waren het goedkoopst in Pricewatch voor mijn nieuwe Harddrive. Was de volgende dag perfect verpakt huis. Verzonden via Postnl en ik moest tekenen voor ontvangst.

Review door MikeBorgeld

- dinsdag 16 mei 2017 18:36

Algemeen

Vorige week heb ik een Western Digital Red 8TB besteld en dankzij de scherpe prijs en positieve reviews gekozen de harde schijf bij My Media Center te bestellen. De site is netjes en overzichtelijk en als klant word je goed op de hoogte gehouden tijdens de verzending. Het enige puntje is dat je voor 16:00 moet bestellen om je product de volgende werkdag binnen te hebben, maar dit is echt een luxeprobleem haha

Verzending

De harde schijf was zeer zeer goed verpakt. Aan beide kanten werd hij omsloten met plastic houders die de harde schijf stevig op z'n plek hield in het midden van de doos. Verder was de doos gevuld met luchtzakjes ter bescherming. Ik zou het zelf niet beter kunnen bedenken. Complimenten! Dit is de voornaamste reden waarom ik de review schrijf.

Klantenservice

Geen contact gehad met de klantenservice, maar toch vijf sterren door de goede informatieve (en automatische) e-mails tijdens de verzending.

Review door Hitronics

- dinsdag 9 mei 2017 12:06
Algemeen: Score: 4 Verzending: Score: 4 Klantenservice: Score: 0

Algemeen

Synology device licentie gekocht voor een extra camera.
Helaas is de licentie niet te downloaden maar wordt deze via de post verstuurd. Gelukkig kon ik na de aankoop, in overleg via de chat, de licentie code via mail ontvangen! proost!

Verzending

tip: Maak licenties downloadbaar via de website, dit scheelt de klant 24 uur tijd en verzendkosten, en scheelt jullie weer een doosje versturen.

Review door Paranoidmonk

Newbie - dinsdag 11 april 2017 11:34

Algemeen

Op zoek naar een nieuwe NAS kwam ik bij My Media Center terecht. Hier op Tweakers stonden reviews over de goede service en snelle reactie op vragen. Ik had nog een aantal vragen, welke ik via e-mail heb gesteld. goed onderbouwde antwoorden binnen een dag, ook bij vragen die ik daarna nog heb gesteld.

Verzending

Volgende dag binnen. Geen problemen.

Klantenservice

Snelle reactie op mijn vragen, Geen ervaring met aftersales/klachtenservice.

Review door theusibo

Newbie - woensdag 5 april 2017 10:46

Algemeen

snelle levering en een scherpe prijs. Tevens erg goed contact via de chat. Erg tevreden dus.

Verzending

Zeer goed verpakt en snel geleverd

Klantenservice

Zeer snel contact via de chat gekregen en professioneel, vriendelijk geholpen

Review door SkyFlyer

- zondag 26 maart 2017 16:16

Algemeen

Uitstekende winkel, goede prijzen en makkelijk bestelproces. (Alleen op mobiel mag de ervaring nog iets verbeterd worden)

Verzending

Voor 16.00 besteld (en op voorraad) was inderdaad de volgende dag (zaterdag geleverd. Materiaal was zeer goed verpakt in stevige omdoos, voldoende vulling (harde schijven waren ook nog eens extra ingepakt) en duidelijk gemarkeerd met breekbaar sticker. Bezorging door PostNL, met goede track and trace.

Klantenservice

Chat functie werkte goed, was eigenlijk net te laat (16.10) voor de bestelling voor 16.00, maar bij chat nagevraagd. Was geen probleem, zou vandaag nog verstuurd worden. De combinatie van de bestelling (NAS met schijven) ook nog even laten controleren, en werd ook aanbevolen. Gelijk voorraad gecontroleerd en toegezegd dat het vandaag verstuurd zou worden. (Wat ook gebeurde).

Review door opltje2010

Newbie - donderdag 16 maart 2017 14:04

Algemeen

Ik ben een zeer kritische koper. My Media Center heeft goede producten tegen scherpe prijzen, maar differentieert zich door de best mogelijke service. Freek is bereid om uitstekende service te leveren ook 2 jaar na aankoop van een product. Hij heeft veel kennis en is bereid die ook in te zetten om zijn klanten te helpen. Dat kom je niet vaak meer tegen. Als het enigszins kan koop ik bij My Media Center

Verzending

Verzending was snel en door de goede tracing en bereikbaarheid van Freek ben ik ook nooit nerveus geweest over de levering.

Review door denjel

Newbie - vrijdag 17 februari 2017 19:32

Algemeen

Niks anders dan lof voor dit bedrijf en Freek.
7 Februari een order geplaatst, en netjes op de hoogte gesteld dat dit de 8e geleverd zou worden. De 8e vond ik vervolgens een briefje van UPS dat mijn pakje in de grijze bak (kliko) zou vinden. Echter was de kliko leeg (zaten vieze luiers in) en was het pakketje niet bij de buren afgeleverd. Persoonlijk dacht ik dat de bezorger had afgezien van de kliko vanwege de vieze luiers in de kliko maar de volgende dag vond geen 2e bezorgmoment plaats. Sterker nog op de site van UPS stond afgeleverd!. Inmiddels sloeg lichtelijk de paniek toe en heb alles uitgelegd aan Freek. De communicatie/behulpzaamheid van Freek is een zeldzaamheid waar menig ander bedrijf/persoon een voorbeeld aan kan nemen. Om het verhaal kort te houden, inmiddels is er een nieuw pakket gestuurd en heb ik deze gisteren mogen ontvangen. Freek heeft de kwestie opgenomen met UPS en mag toch hopen dat dit verhaald kan worden op de bezorger/UPS.

Mijn volgende NAS(upgrade) komt hier in ieder geval vandaan. Prijzen zijn daarnaast ook nog eens gunstig.

Verzending

Mediacenter zorgt ervoor dat het pakket de volgende dag bij je aangeboden wordt mits het op voorraad is.
Vind dat onkunde van bezorgdienst buiten deze beoordeling vallen (zie algemene beoordeling voor verhaal van bezorgdienst)

Klantenservice

Zie verhaal over de beoordeling. Problemen met bezorging maar mediacenter heeft geheel de verantwoordelijkheid op zich genomen. Top!

Review door SpeedingWilly

- maandag 30 januari 2017 08:54

Algemeen

Ik heb een Synology NAS + 8 harde schijven en extra geheugen bij deze shop gekocht. Communicatie op voorhand was uitstekend, correct en snel. Ik had een vraag of ik alle bestelde artikelen kon afhalen ivm de kwetsbaarheid van de harde schijven. Dat kon helaas niet omdat MyMediaCenter vanaf een centraal magazijn verstuurt. De verzending (zie hieronder) was echter perfect.

Ik bestel vaak bij de grotere (web) shops, maar de volgende keer zal ik zeker MyMediaCenter overwegen! De prijzen zijn iig zeer concurrerend.

Verzending

Verzending van de bestelde spullen was in 2 deelleveringen aangezien het geheugen niet op voorraad was. Dit wist ik al tijdens het bestellen en dit is ook prima op voorhand gecommuniceerd. De spullen waren prima verpakt, en met name de harde schijven die toch kwetsbaar zijn. Op de buitenkant van de verpakking was duidelijk te zijn dat het kwetsbare spullen waren. Ook voor verzending een top score!

Klantenservice

De communicatie met dit bedrijf (Freek) was prima, correct en snel. Dus op basis van de totaal ervaring geef ik ook de maximale score.

Ik heb op dit moment (nog) geen ervaring met afhandeling van klachten/defecten, maar ik verwacht dat als dit nodig zal zijn, ik prima geholpen wordt.

Review door sanderdw

- vrijdag 27 januari 2017 10:22

Algemeen

Deze review heb ik puur gemaakt vanwege de uitstekende klantenservice aftercare die nodig was. Ik heb op 23 september 2014 een DS415+ besteld, proces t/m de betaling was destijds prima.

Klantenservice

De NAS hield er na 2,5 jaar plots mee op waarna ik direct een ticket inlegde bij Synology. Ik zag de bui al hangen dus heb ook gelijk contact opgenomen met My Media Center betreft mijn zorgen over het halve jaar buiten de Synology garantie.

Snel kreeg ik een bericht terug van Freek dat hij misschien toch wat kon doen. Zoals verwacht verwees Synology direct door naar de leverancier (bij een andere NAS stuurde Synology zelf al een nieuwe op voordat de oude RMA ging).

Nadat de NAS RMA naar My Media Center ging kreeg ik na enkele dagen het bericht dat deze kostenloos vervangen werd door een nieuwe.

Bij deze bedankt My Media Center voor de goede klantenservice en het persoonlijke contact!

Review door Nonkel pleuris

- maandag 24 oktober 2016 14:28
Algemeen: Score: 4 Verzending: Score: 4 Klantenservice: Score: 5

Algemeen

Ik had deze site en nog wat andere gecontacteerd. Deze gaf me het gevoel van mijn vraag gelezen te hebben én de moeite te doen om me te helpen.

Verzending

Jammer dat de bestelling niet in 1 keer werd geleverd en dat de postNL pas om 15u30 liet weten dat de levering pas de dag later ging zijn.

Klantenservice

Er werd steeds een vakkundig antwoord gegeven en er werd naar mij geluisterd. Bij deze site had ik het gevoel dat ze me niet als klant nr zoveel zagen, maar als een persoon.

Review door jellepothoven

Newbie - donderdag 29 september 2016 11:42
Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 5 Klantenservice: Score: 5

Snel geleverd, maar helaas bleek onze bestelde HDD een productiefout te bevatten. Ik ben erg tevreden over de manier waarop dit is opgelost, na snel contact kon ik de schijf kostenloos retourzenden en kreeg ik een nieuwe opgestuurd. Fijn persoonlijk contact en topservice!

Review door MdO82

- woensdag 21 september 2016 22:12

Algemeen

Betrouwbare en duidelijke webwinkel.
Goede communicatie en goede service.
Website zelf is ook overzichtelijk en bestellingen zijn makkelijk te plaatsen

Klantenservice

Na iets meer dan 18 maanden gebruik gemaakt te hebben van mijn DS215+ hield de adapter ermee op.
Contact opgenomen met Freek van Mymediacenter en moest de defecte adapter opsturen en zal nagekeken worden.

Zoals ik al had geconstateerd was deze defect bevonden en diezelfde dag is er nog een vervangend exemplaar opgestuurd.

Deze netjes ingepakt geleverd gekregen en ik kan weer gebruik maken van mijn DS215+

Review door PhilipBog

Newbie - maandag 19 september 2016 11:42

Algemeen

Op alle fronten een betrouwbare partij voor alle ICT gerelateerde producten online aan te schaffen.

Verzending

Een tijd geleden een Synology NAS gekocht met toebehoren, snelle verwerking van de bestelling en snelle levering.

Klantenservice

Na het in gebruik nemen van de Synology NAS doken er enkele complicaties en vragen op, MyMediaCenter heeft hier erg netjes en betrokken in gehandeld om all e problemen op te lossen. Top service wat vermeldt mag worden!

Review door Rievers

Newbie - woensdag 14 september 2016 20:47

Algemeen

Product (Y-cam) in eerste instantie niet leverbaar. Keurig telefonisch bericht wanneer leverbaar en verzending. Tot volle tevredenheid gebruik gemaakt van de beveiligingscamera tot defect infrarood leds. Service subliem, zie reactie onder.

Klantenservice

Keurig geholpen wegens defect product. Nagenoeg direct antwoord op de vragen via mail. Defecte beveiligingscamera kunnen opsturen, welke niet te repareren bleek. Keurig een gloednieuwe camera thuis ontvangen. Snelle en duidelijke service zoals het hoort. Mag je als consument best even de moeite nemen om een positief bericht achter te laten.

Review door Schorpio01

Newbie - dinsdag 2 augustus 2016 13:10

Algemeen

Wat ik bij My Media Center goed vind, is dat ze benaderbaar zijn. Vriendelijk en erg behulpzaam bij een bestelling. Van start tot einde prima voor elkaar. En vooral de service als er iets is mag je fenomenaal noemen. Waren er zo maar meer.

Verzending

Alles mooi en op de afgesproken tijd binnen.

Klantenservice

Vooral de service als er iets is mag je fenomenaal noemen. Waren er zo maar meer.

Review door renecoenen

Newbie - donderdag 28 juli 2016 18:15
Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 4 Klantenservice: Score: 5

Algemeen

Ik werd open en eerlijk geïnformeerd vóór de aankoop waardoor ik nergens in het proces tot enige teleurstellende ervaring ben gekomen. Chapeau.

Verzending

Het product werd snel en keurig verpakt geleverd.

Klantenservice

Ruim 4 jaar na de aankoop van mijn NAS bij My Media Center moesten de poorten op mijn router, na een power breakdown, opnieuw worden opengezet voor diverse applicaties op mijn Synology NAS DS 213. Freek heeft hierbij, ondanks de drukte in zijn winkel, de concentratie en het geduld opgebracht om me snel en effectief te helpen. Dit vind ik klasse!

Scorekaart voor My Media Center

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie