My Media Center

Gebruikers over webshop My Media Center

Review toevoegen

Tegen beloning

Algemeen

Snelle levering, goede voorraad en adequate afhandeling. Daarbij is de prijs ook nog eens scherp.

Nette prijzen
Nette webshop
Zitten regelmatig in de goedkopere prijzen. Dit is trouwens de 2e keer dat ik hier iets bestel.

Verzending

Ik denk niet dat ze veel zelf op voorraad hebben.
Ik had een Unifi USG besteld welke 1 tot 3 dagen levertijd zou hebben. Nadat deze tijd verstreken was, kon ik een ticket aanmaken op de website.
2 dagen later kreeg ik bericht dat ze er nog steeds op zaten te wachten. Een aantal uren later kreeg ik er een bevestiging achteraan dat het de volgende dag bij hen binnen zou komen, en ze het dan ook direct zouden versturen.
En zo gebeurde dat ook.

De levering voldeed dan niet aan de 1 - 3 dagen levertijd, maar ik ben wel blij met de communicatie daarover.

Klantenservice

Helaas had ik problemen met mijn Unifi USG. Deze werd dusdanig heet, dat deze er gewoon mee stopte. Pas na langdurig afkoelen kon deze weer gebruikt worden.
Daarna duurt het dan weer een hele lange tijd, voordat het apparaat te warm is.

Altijd lastig om zulke niet-altijd-reproduceerbare fouten aan te geven. MyMediaCenter vroeg me toch het ding op te sturen en te weten waar ze naar moesten kijken.
Binnen een week na het versturen van mijn defecte USG, lag er alweer een nieuwe op de deurmat.

Kijk, van zulke service wordt ik dan wel weer blij.

Van mijn eerste bestelling heb ik nooit een review geschreven, maar van mijn derde zal ik het zeker wel weer doen...

Algemeen

Op vragen per email werd steeds snel en duidelijk geantwoord. Het contact was fijn en deed betrouwbaar overkomen.

Verzending

Door het postbedrijf werd de aflevering niet aan huis gedaan, maar bij distributie afhaalcentrum. Er was echter een bericht in de brievenbus achtergelaten. Een telefoontje naar Mijn Media Center leverde de gewenste info op, alsmede excuses voor incorrecte aflevering.

Klantenservice

Service was snel, duidelijk en correct.

Algemeen

Goede en snelle service. Mijn Synology NAS is op de dag dat de garantie zou verlopen stuk gegaan (3 jaar geleden aangeschaft). Contact opgenomen met Freek. Deze heeft dit perfect opgelost waardoor een weekje later mijn NAS weer staat de draaien.

Algemeen

Contact gezocht via de chat voor advies aan te schaffen producten. Snelle reactie. Zijn iets duurder dan de grote bekende dozenschuivers maar dat betaald zich terug door deskundig advies. Ben ook zeer tevreden over het bestelproces via de website.

Verzending

Email met track & Trace. Levering was op tijd (binnen 24 uur) Netjes verpakt.

Klantenservice

Groot pluspunt is dat de communicatie via email zeer vlot verloopt en er wordt meegedacht.

Algemeen

Producten waren goed te vinden in de website. Vanwege de uitgebreide bestelling toch maar even gebeld wat geen probleem was. Freek heeft de hele bestelling genoteerd en voor mij op de website geplaatst. Ook werd er duidelijk geadviseerd wat ik het beste kon doen en op basis van het advies was ik nog goedkoper uit ook! Klasse dus. Heel tevreden met de afhandeling!! Ik kom nog eens terug!

Verzending

Helaas duurde de levering wel enkele dagen maar men kan niet alles op voorraad hebben!

Klantenservice

Kundig advies met als resultaat een lagere prijs! Een enkele uitzoekactie werd keurig later nog medegedeeld via de mail! Top!

Algemeen

Na bestellen website in de gaten gehouden wanneer het product op voorraad zou komen. Telefonisch contact was kort maar duidelijk.

Verzending

Op donderdag product op voorraad, vrijdag gebeld voor de status die nog niet was veranderd naar 'verzonden'. Verzending via UPS Duitsland, helaas levering op zijn vroegst pas op maandag.

Klantenservice

Na mail reactie begrijp ik dat UPS zijn afspraken niet nakomt. Mymediacenter heeft aangegeven dat ze de vertraging oprecht betreuren.

Algemeen

Tjonge, wat een snelle en goede service, vast een klein (eigen) bedrijf met hart voor de zaak en voor de klant! Onze Synology NAS 1515+ (gekocht 10-01-2015) raakte na 3 jaar en 3 maanden defect door de Intel Atom bug. Binnen een week een compleet nieuwe ontvangen waar de verwachting van o.a. Synology was dat het weken kon duren!

Algemeen

Zoals je van een webshop verwacht. Betalen, mailtje ter bevestiging en mailtje met tracking info

Klantenservice

Een harddisk was kapot. Kan gebeuren. Kon disk gratis terugsturen en na contacten helpdesk en overleg verzendbewijs werd nieuwe disk al meteen opgestuurd. Kon ik een dag later toch aan de slag

Algemeen

Naast dat het een fijne overzichtelijke webwinkel is, ook goed advies gehad. Fijn contact en goed op de hoogte gehouden met betrekking tot de bestelling. Eerlijk over levertijden. Kortom prettige zaak!

Verzending

Het gehele bestel traject is overzichtelijk en je ontvangt keurig track & trace mbt je bestelling. Vandaar neemt post-nl het over.

Klantenservice

Zoals aangegeven krijg je ook advies. Geen verkooppraatjes maar eerlijk met jouw situatie meedenken.

Algemeen

Overzichtelijke webwinkel met veel keus. Ik begon hier met mijn NAS te kopen, en later weer een upgrade. Om vervolgens ook me netwerk te vervangen door Ubiquiti apparatuur. Uiteindelijk ook de USG en CloudKey gekocht. Deze deden heel erg raar, in overleg eerst de CloudKey laten omruilen. Dat ging super snel! Daarna toch ook de USG moeten omruilen. Meteen de dag bij binnenkomst werd de vervangende nieuwe unit opgestuurd. Inmiddels heel veel plezier van de nieuwe apparatuur.

Verzending

Bestellen, betalen, en de volgende dag binnen met de post. Iedere keer weer. Super!

Klantenservice

Support via de mail werkt echt heel goed en snel. Zoals boven al toegelicht is My Media Center een hele fijne web winkel, met goed assortiment, bij problemen goed te bereiken en wordt meteen naar een oplossing gezocht.

Algemeen

Nadat ik de bestelde NAS had geinstalleerd bleek hij niet goed te werken, gemailt en heel snel antwoord met een goede oplossing! Zonder problemen terug gestuurd en binnen één dag een nieuwe gekregen! Van deze service kunnen veel bedrijven nog wat leren!

Zeer snel en netjes

Klantenservice

Er werd snel en correct gehandeld!

Algemeen

"Op werkdagen voor 17:00 besteld, morgen in huis"

Op 26 december besteld, 27 december betaald. Wordt blijkbaar pas later deze week geleverd. Da's op zich ok, maar niet met zo'n slogan op de site.

Algemeen

Goede website, die ook mogelijkheden bied tot communiceren met de shop. Overzichtelijk en bied ook mogelijkheden tot voorraad inzicht. Helaas bieden ze geen inzicht in aantallen ze nog op voorraad hebben. Echter middels de chat was dit met een minuut achterhaald. Bestel proces is eenvoudig, en duidelijke communicatie. Goede prijzen voor componenten, in mijn geval goedkoopste in de tweakers prijswatch. Bij elkaar een prettige bestel ervaring.

Verzending

Snelle verzending en duidelijke verzend informatie. Goede verpakking, en duidelijk aangegeven op de verpakking dat de inhoud fragile is. Alles onbeschadigd en wel aangekomen. Verzending verloopt via PostNL.

Klantenservice

Helaas gaf de website geen inzicht in aantallen, en wist ik niet of ze voldoende componenten konden leveren als ik meerdere zou bestellen. Middels de chatbox kreeg ik snel feedback en hebben ze meteen in het magazijn nagekeken of ze voldoende hadden liggen. Binnen een minuut was duidelijk dat ze voldoende hadden liggen en kon ik meteen over gaan tot bestellen. Vriendelijke en duidelijke manier van communiceren heb ik als zeer prettig ervaren. Freek bedankt.

Algemeen

Vrijdagmiddag besteld bij MyMediaCenter, ook nog live via de chat advies gekregen van een medewerker (erg nuttig). Die zelfde middag overgegaan tot bestelling en zaterdag had ik mijn nieuwe NAS al in huis. Alles was netjes verpakt. Synology NAS setup was erg makkelijk (ik heb al jaren een NAS van Synology), bestanden over gezet en ik kon aan de slag!

Verzending

Voor 16:00 besteld op vrijdag was ook daadwerkelijk de volgende dag in huis!

Klantenservice

Ik kon live chatten met een medewerker, dat was handig.

Algemeen

Inmiddels een aantal keren een aankoop gedaan in deze webshop, steeds goed advies gehad van Freek via de chatfunctie, daardoor heb je korte lijn met de shop en snel antwoord. Hij heeft een ruim assortiment en concurrerende prijzen. Ik hou altijd van een betrouwbaar adres waar ik terug kan komen, en mymediacenter is dat adres.

Verzending

Vlotte afhandeling van je bestelling en goed verpakt verzonden.

Klantenservice

Ik had een keer niet het juiste product besteld, maar na contact via de chat heeft Freek het juiste voor mij laten bezorgen en hebben we de verzendkosten gedeeld. Top!

Algemeen

Fijn en vriendelijke service. Vragen worden via de chat op site snel en goed afgehandeld.

Verzending

Verzending vlot en goed beschermd in de doos. Verbeterpunt zou zijn dat je later dan 16u kan bestellen om het nog op dezelfde dag verzonden te krijgen.

Klantenservice

Ook bij problemen met harde schijf bereikbaar en servicegericht

Tegen beloning

Algemeen

Voor vragen kun je contact opnemen via chat, dit is erg handig! De prijzen zijn concurrerend.

Verzending

De producten die ik besteld heb zijn netjes verzonden en op tijd.

Klantenservice

Zoals gezegd kun je de klantenservice via de chat benaderen en krijg je direct antwoord op je vragen.

Algemeen

Internet aankopen; We verwachten allemaal een concurrerende prijs, een gebruiksvriendelijke webshop en snelle service.
Niets is minder waar! Toegankelijke servicedesk en snelle service!

Verzending

Gister besteld, vandaag (09:00) geleverd! Verzonden met track en trace met PostNL.

Klantenservice

Toegankelijke servicedesk, deskundig en vriendelijk personeel.

Algemeen

Diverse Ubiquiti apparatuur besteld bij MMC vanwege de nette prijzen. Ubiquiti is een topmerk op het gebied van particuliere en klein zakelijke netwerkapparatuur.

Verzending

Uitstekende en vlotte levering. Volgende dag in huis. Keurige factuur.

Klantenservice

Binnen een week de Ubiquiti camera retour gezonden omdat de app alleen functioneert in combinatie met de Ubiquiti NVR (network video recorder). Zover wil ik nog niet gaan. Korte mail voor retour aanvraag was voldoende voor retourinstructies. Keurige creditfactuur ontvangen en het geld teruggestort. Dit bewijst maar weer dat ook kleine webshops prima service kunnen bieden en stipt verwachtingen en afspraken kunnen nakomen.

Scorekaart voor My Media Center

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie