My Media Center

1.725 producten en 2.401 uitvoeringen

Gebruikers over webshop My Media Center

Review toevoegen

Algemeen

Overzichtelijke webwinkel met veel keus. Ik begon hier met mijn NAS te kopen, en later weer een upgrade. Om vervolgens ook me netwerk te vervangen door Ubiquiti apparatuur. Uiteindelijk ook de USG en CloudKey gekocht. Deze deden heel erg raar, in overleg eerst de CloudKey laten omruilen. Dat ging super snel! Daarna toch ook de USG moeten omruilen. Meteen de dag bij binnenkomst werd de vervangende nieuwe unit opgestuurd. Inmiddels heel veel plezier van de nieuwe apparatuur.

Verzending

Bestellen, betalen, en de volgende dag binnen met de post. Iedere keer weer. Super!

Klantenservice

Support via de mail werkt echt heel goed en snel. Zoals boven al toegelicht is My Media Center een hele fijne web winkel, met goed assortiment, bij problemen goed te bereiken en wordt meteen naar een oplossing gezocht.

Algemeen

Nadat ik de bestelde NAS had geinstalleerd bleek hij niet goed te werken, gemailt en heel snel antwoord met een goede oplossing! Zonder problemen terug gestuurd en binnen één dag een nieuwe gekregen! Van deze service kunnen veel bedrijven nog wat leren!

Zeer snel en netjes

Klantenservice

Er werd snel en correct gehandeld!

Algemeen

"Op werkdagen voor 17:00 besteld, morgen in huis"

Op 26 december besteld, 27 december betaald. Wordt blijkbaar pas later deze week geleverd. Da's op zich ok, maar niet met zo'n slogan op de site.

Algemeen

Goede website, die ook mogelijkheden bied tot communiceren met de shop. Overzichtelijk en bied ook mogelijkheden tot voorraad inzicht. Helaas bieden ze geen inzicht in aantallen ze nog op voorraad hebben. Echter middels de chat was dit met een minuut achterhaald. Bestel proces is eenvoudig, en duidelijke communicatie. Goede prijzen voor componenten, in mijn geval goedkoopste in de tweakers prijswatch. Bij elkaar een prettige bestel ervaring.

Verzending

Snelle verzending en duidelijke verzend informatie. Goede verpakking, en duidelijk aangegeven op de verpakking dat de inhoud fragile is. Alles onbeschadigd en wel aangekomen. Verzending verloopt via PostNL.

Klantenservice

Helaas gaf de website geen inzicht in aantallen, en wist ik niet of ze voldoende componenten konden leveren als ik meerdere zou bestellen. Middels de chatbox kreeg ik snel feedback en hebben ze meteen in het magazijn nagekeken of ze voldoende hadden liggen. Binnen een minuut was duidelijk dat ze voldoende hadden liggen en kon ik meteen over gaan tot bestellen. Vriendelijke en duidelijke manier van communiceren heb ik als zeer prettig ervaren. Freek bedankt.

Algemeen

Vrijdagmiddag besteld bij MyMediaCenter, ook nog live via de chat advies gekregen van een medewerker (erg nuttig). Die zelfde middag overgegaan tot bestelling en zaterdag had ik mijn nieuwe NAS al in huis. Alles was netjes verpakt. Synology NAS setup was erg makkelijk (ik heb al jaren een NAS van Synology), bestanden over gezet en ik kon aan de slag!

Verzending

Voor 16:00 besteld op vrijdag was ook daadwerkelijk de volgende dag in huis!

Klantenservice

Ik kon live chatten met een medewerker, dat was handig.

Algemeen

Inmiddels een aantal keren een aankoop gedaan in deze webshop, steeds goed advies gehad van Freek via de chatfunctie, daardoor heb je korte lijn met de shop en snel antwoord. Hij heeft een ruim assortiment en concurrerende prijzen. Ik hou altijd van een betrouwbaar adres waar ik terug kan komen, en mymediacenter is dat adres.

Verzending

Vlotte afhandeling van je bestelling en goed verpakt verzonden.

Klantenservice

Ik had een keer niet het juiste product besteld, maar na contact via de chat heeft Freek het juiste voor mij laten bezorgen en hebben we de verzendkosten gedeeld. Top!

Algemeen

Fijn en vriendelijke service. Vragen worden via de chat op site snel en goed afgehandeld.

Verzending

Verzending vlot en goed beschermd in de doos. Verbeterpunt zou zijn dat je later dan 16u kan bestellen om het nog op dezelfde dag verzonden te krijgen.

Klantenservice

Ook bij problemen met harde schijf bereikbaar en servicegericht

Tegen beloning

Algemeen

Voor vragen kun je contact opnemen via chat, dit is erg handig! De prijzen zijn concurrerend.

Verzending

De producten die ik besteld heb zijn netjes verzonden en op tijd.

Klantenservice

Zoals gezegd kun je de klantenservice via de chat benaderen en krijg je direct antwoord op je vragen.

Algemeen

Internet aankopen; We verwachten allemaal een concurrerende prijs, een gebruiksvriendelijke webshop en snelle service.
Niets is minder waar! Toegankelijke servicedesk en snelle service!

Verzending

Gister besteld, vandaag (09:00) geleverd! Verzonden met track en trace met PostNL.

Klantenservice

Toegankelijke servicedesk, deskundig en vriendelijk personeel.

Algemeen

Diverse Ubiquiti apparatuur besteld bij MMC vanwege de nette prijzen. Ubiquiti is een topmerk op het gebied van particuliere en klein zakelijke netwerkapparatuur.

Verzending

Uitstekende en vlotte levering. Volgende dag in huis. Keurige factuur.

Klantenservice

Binnen een week de Ubiquiti camera retour gezonden omdat de app alleen functioneert in combinatie met de Ubiquiti NVR (network video recorder). Zover wil ik nog niet gaan. Korte mail voor retour aanvraag was voldoende voor retourinstructies. Keurige creditfactuur ontvangen en het geld teruggestort. Dit bewijst maar weer dat ook kleine webshops prima service kunnen bieden en stipt verwachtingen en afspraken kunnen nakomen.

Algemeen

Een ASUS Rampage VI Apex besteld bij MMC, mede omdat zij de goedkoopste waren en het moederbord op voorraad hadden.

Verzending

Prima, het pakket was binnen 24 uur in huis.
Wel een opmerking - er werd vermeld dat de spullen met PostNL zijn verzonden, ik was nogal verbaasd om een UPS traceerlinkje te krijgen. Het moederbord bleek uit Duitsland te komen en als verzender stond de naam van een ander bedrijf vermeld. Op zicht geen punt maar wekt wel enige twijfels over een eventuele RMA afhandeling.

Klantenservice

Op de gestelde vraag werd snel gereageerd.

Algemeen

Duidelijke webshop, werkt allemaal zoals je verwacht.
Keurige mail met factuur als pdf.
En na betaling ook een bevestigings mail.

Verzending

Snelle zending! Producten netjes op voorraad en snel verstuurd

Klantenservice

Er waren wat problemen met de prijzen in de webschop, maar na vriendelijk contact keurig opgelost!

Algemeen

Plaatsen bestelling via de website was zoals je tegenwoordig mag verwachten prima in orde. Producten waren makkelijk te vinden en informatie overzichtelijk. Zeer scherp geprijsde producten en goede voorraad. Zowel telefonisch als per chat goed te bereiken en zeer behulpzaam en kundig.

Verzending

Prima verpakt en zoals aangegeven op de website voor 16:00 besteld de volgende dag in huis (deellevering wanneer een bestelling producten bevat die niet op voorraad zijn is ook mogelijk). Prima verpakt. Door de track & trace is het pakket te volgen.

Klantenservice

Zowel telefonisch als per chat contact gehad. Beide keren zeer behulpzaam, professioneel en kundig. Retourzending vanwege product dat niet aan mijn eisen voldeed, was eenvoudig en er werd goed gecommuniceerd.

Algemeen

Duidelijke winkel met goede prijzen. Webshop is overzichtelijk en biedt voldoende mogelijkheden. Contact gaat ook makkelijk via de site.

Verzending

Nette stevige doos voor de spullen, goed verpakt.

Klantenservice

Ik had een set Ubiquiti AmpliFi HD en switches besteld hier. Allemaal goed aangekomen en het zag er prachtig uit. Echter was de hardware alles behalve stabiel. WiFi bleef wegvallen en vertraging opleveren. Met de support van Ubiquiti er niet uitgekomen. Zonder problemen terug mogen sturen. Zeer vriendelijke service en een retourlabel ontvangen voor de zending. Bevestiging van het ontvangen van de retour en net mailcontact.

Algemeen

Goede prijs-, service- en kwaliteitsverhouding. Freek denkt mee met de productkeuze. In mijn geval was dat een Synology NAS en uiteindelijk een 4TB WD NAS-schijf.

Klantenservice

De 4TB WD NAS-schijf had binnen 9 maanden een defecte sector. Ik kon via de site van WD een RMA aanmelden. Dat lukte me alleen niet bij een advanced RMA (eerst een vervangende schijf ontvangen) met een ander afleveradres dan dat van mijn creditcard. Lang verhaal. Freek heeft dit uiteindelijk voor me geregeld.
Schijf ontvangen, gekloond en de oude retour gestuurd naar WD.

Algemeen

Ik bestelde, voor mij helaas, een verkeerde USB type C dock waar een displayport 1.2a op zat en ik had 1.3 nodig voor 4k. Contact opgenomen via de chat op de website en kreeg binnen een paar minuten reactie. Ook werd voor mij direct een ander artikel uitgezocht wat wel de specificaties had die ik nodig had. Ik wacht op moment van schrijven tot het juiste artikel binnenkomt. Sneller service, snelle site en alles netjes verpakt. Zal hier zo weer wat bestellen!

Verzending

Zending in het weekend gedaan en werd maandag keurig verwerkt en had dinsdag ochtend het pakketje al in huis! Alles super goed geregeld.

Algemeen

+ Goed geprijsde HDD bij een goed bekend staande winkel, site is netjes, geen onzinnige fratsen en werkt dus goed. Levertijd werd wel beduidend langer dan aangegeven op de site (1-3 dgn) daarom score: goed.

Verzending

Net verpakte HDD, anti-statische folie, alle kanten vrij van de buitenkant van de doos en met extra beschermmateriaal. Verpakking gaf ook nog eens "breekbaar" aan op de doos.

Verpakt zoals ik de schijf zelf zou verpakken en dat is voor het eerst dat ik het meemaak: uitmuntend

Klantenservice

- Levertijd werd wel langer dan aangegeven op de site (1-3 dgn). Jammer maar overkomenlijk omdat de:
+ winkel stuurde hierover een mailtje na 3 werkdagen.
+ Snel bereikbaar op de chat.
+ Er werden alternatieven aangeboden voor de normale prijs.
- De alternatieven vond ik duidelijk minder dan het in 1e instantie gekozen product (niet-helium gevuld met dito verbruik en warmte als gevolg). Van een HDD-specialist verwacht ik eigenlijk dat ze dit weten, op zn minst even melden (was voor mij een specifieke koop-reden). Anderzijds, kies ik zelf voor een goedkopere winkel, voor die prijs kan je niet de hemel verwachten en was deze afhandeling zeker voldoende. Ik zou zeker weer bestellen.

Ik twijfel tussen 'goed' en 'uitstekend' op dit punt, gezien de prijsstelling maak ik van dit punt een 'uitstekend'.

Algemeen

al diverse NAS systemen gekocht bij mymediacenter, altijd tot tevredenheid. Groot aanbod en deskundig advies tegen concurrerende prijzen.

Verzending

Snelle levering met track&Trace code. Product wordt goed verpakt.

Klantenservice

De klantenservice reageert in de regel binnen een werkdag. Een enkele keer wat problemen gehad met een disk maar dat werd snel onder garantie verholpen.

Algemeen

In mijn zoektocht naar een 4-bay NAS kwam ik uiteindelijk bij de DS46play terecht. Voor opslag had ik mijn oog laten vallen op de WD Red 8TB. Dit besteld bij MMC, omdat ik daarmee in het verleden al vaker fijn zaken gedaan heb. Wat bleek, in functie had de DS416play met de WD Red 8TB een storende zoem. Na kort overleg heb ik alles voor onderzoek teruggestuurd. Ik kreeg netjes bericht van ontvangst en werd gedurende de RMA-afhandeling op de hoogte gehouden. Uiteindelijk bleek de combinatie DS416play met WD Red 8TB niet de meest geluidsvriendelijke. Dat gold ook voor de combinatie DS416play met WD Red 10TB. Op advies heb ik daarom gekozen voor de WD Red 6TB, ook omdat voor de andere 4-bay van Synology (de DS916+) hetzelfde probleem aanwezig was. Niettemin heb ik uiteindelijk toch voor de laatstgenoemde NAS gekozen, vanwege het aanzienlijk hogere werkgeheugen. Ik heb gedurende het koop- en RMA-proces veelvuldig en plezierig contact gehad met de heer Van Looveren. Over de aftersales ben ik dan ook zeer tevreden.

Verzending

De verzending gaat vlot en netjes met een track- en tracecode.

Zie onder algemeen.

Algemeen

Synology DS416 + 2x WD RED 3 TB + Network switch via My Media Center gekocht.
Ik werd er vervolgens op geattendeerd dat ik een switch had geselecteerd die slechts tot 100 mbps ging, terwijl 1000 mbps wel aanbevolen is. (Dit was trouwens 100% mijn fout voor de duidelijkheid.) Erg netjes dat een bestelling even gecontroleerd wordt. Op aanbevelen van de eigenaar tegen een kleine meerprijs een switch geselecteerd die wel 1000 mbps aankan, zodat ik nu het maximale uit mijn NAS kan halen. Prima service dus!

Verzending

Prima op tijd zoals afgesproken en netjes verpakt

Klantenservice

Zie toelichting hierboven. Netjes dat een bestelling even nagelopen wordt zodat er geen teleurstelling ontstaat.

Scorekaart voor My Media Center

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie