My Media Center

3.619 producten en 4.458 uitvoeringen

Gebruikers over webshop My Media Center

Review toevoegen

Algemeen

Was veruit de goedkoopste winkel waar ik mijn Synology DS119j NAS kon kopen. Dankzij een kortingscode ging er nog wat meer van de prijs af, maar helaas kwam ik daarmee onder het limiet van § 100,- waardoor er alsnog verzendkosten overheen kwamen. Geen probleem, alsnog veruit de goedkoopste.

Verzending

Goed verpakt, snel verzonden.

Klantenservice

Had vragen over het beoogde product die ik online niet kon vinden. Werd vriendelijk te woord gestaan. Na gesprek over gegaan tot bestelling.

Algemeen

mooie overzichtelijke website. goede service en een snelle verzorgde bezorgen.
winkel is aangeraden.

Met vriendelijke groet,
Renzema

Verzending: Score: 2
Klantenservice: Score: 2

Algemeen

Duidelijk aanbod, producten zijn goed te vinden, de klantenservice is snel en behulpzaam. Echter bij mijn recente bestelling klopte de "op voorraad" informatie en "Op werkdagen voor 17 uur besteld? Volgende werkdag geleverd! (24h)" blijkbaar niet.

Verzending

De verpakking was goed maar de verzendtijd was erg lang en vooral heel veel langer dan beloofd. Ik heb het product bij My Media Center besteld o.a. omdat deze het product de volgende dag zou leveren. Het product werd echter pas na 2 dagen verzonden en kwam 6 dagen later bij mij aan.

Klantenservice

My Media Center heeft mijn vragen over het product voor de bestelling snel beantwoord waardoor ik de bestelling snel kon plaatsen.
De vertraging om 1 dag door storing in het magazijn werd een dag later gemeld. Dus dat zou goede tot uitstekende service betekenen.

Maar slecht was dat op geen enkel moment vermeld werd dat het product blijkbaar helemaal niet lokaal op voorraad was. Ik heb uiteindelijk 6 dagen moeten wachten op de levering uit Duitsland terwijl 1 dag beloofd was bij de bestelling. Vandaar helaas een slechte beoordeling van de service. Voor mij was de leveringsduur belangrijker dan de prijs en met de leveringsduur heeft My Media Center zich niet aan de belofte gehouden en dat ook niet gecommuniceerd.

Beste Gadgetbear,

Bedankt voor uw review!

Een deel van onze producten wordt direct vanuit Duitsland naar de klant verstuurd. Echter ook in dit geval is de levering normaal gesproken de volgende werkdag.

Ik lees dat dit in uw geval niet zo was. Graag zou ik willen weten om welk ordernummer het gaat. Dan kan ik bekijken waarom dit fout is gegaan en dan kunnen we dit verbeteren in de toekomst.

We zijn een klein bedrijf en hebben service en persoonlijk contact hoog staan. Ik betreur het dan ook ten zeerste dat we hier een steek hebben laten vallen.

Mijn excuses hiervoor.

Met vriendelijke groet,

Freek van de Looveren
My Media Center B.V.

Algemeen

Ik ben elke keer weer verrast wanneer ik een vraag stel in de chat en vrijwel direct antwoord krijg. Ook een eerlijk advies. Mijn schijven koop ik hier tegenwoordig ook.

Verzending

Snel geleverd en vooral goed verpakt! Zeker bij een HD is dit belangrijk.

Klantenservice

Zoals hierboven al aangegeven goede uitleg en men neemt de tijd voor je.

Algemeen

Aangezien ik een grote bestelling wou plaatsen (nieuwe NAS synology 1618+ , drives, geheugen) heb ik vooraf heel goed prijzen vergeleken en My Media Center bleek beste prijs te combineren met specifieke voorraad. Na aankoop wezen ze me op een incompatibel onderdeel ik mijn bestelling (miskoop vermeden dus) en gaven gericht advies op heel persoonlijke manier. Top service dus!

Verzending

Levering naar BelgiŽ correct en snel verlopen na betaling.

Klantenservice

My Media Center contacteerde me uit eigen beweging over een incompatibele SSD module. Dit betekent dat ze bestellingen nakijken. Chapeau. Miskoop vermeden en advies blijkt ook correct . Door juiste versie SSD cache is mijn nas in staat om virtual machines te draaien.

Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Ik heb dit product daar gekocht vanwege de ondersteunig en kennis van deze zaak, tevens hebben ze scherpe prijzen . Alleen jammer dat ze geen gratis retour hebben. Zodat je producten evetueel kun testen wanneer deze niet naar wens functioneren

Verzending

product was op voorraad en dus snel geleverd

Klantenservice

goede toelichting gekregen van het product

Algemeen

Ondanks wat opstart issues ben ik uitstekend geholpen. Een deel van de bestelling duurde vrij lang maar is uiteindelijk goed terecht gekomen (brand bij Mikrotik). Na het ontvangen van het laatste deel bleek een eerder component niet te correct te zijn geleverd. Dit is tot tweemaal toe nagestuurd alvorens ik de juiste in ontvangst kon nemen. De twee foutieve componenten zijn teruggestuurd. Het proces was een beetje vermoeiend, maar op zich werd alles goed opgepakt en was het eindresultaat goed.

Verzending

Het 2 keer toezenden van een verkeerde behuizing (bleek verkeerd in het magazijn in het verkeerde vak te zijn neergelegd) was een tikje vermoeiend.

Algemeen

Ruime keuze aan producten. Hier terecht gekomen via prichwatch. Ik heb hier unifi producten besteld

Verzending

Snel en goed verpakt de volgende dag al geleverd

Algemeen

Eenvoudige/praktische website voor de bestellingen. Beschikt ook over producten die je niet altijd tegenkomt bij andere leveranciers.

Verzending

Tijdige levering en goed verpakt.

Klantenservice

Zeer prettige afhandeling van de bestelling

Algemeen

Het artikel was makkelijk te bestellen. Ik kon mijn eigen betaalmethode kiezen en de betaling en levering verliep probleemloos.

Snel geleverd

Algemeen

Goede prijs, snel bezorgd.
Geen contact met de klantenservice nodig gehad, want het product is in goede orde ontvangen en werkte direct

Verzending

Prima verpakt, en snel verstuurt.

Algemeen

Na eerdere prima ervaringen hier opnieuw iets besteld.
Bestellen via de website gaat goed en ook de betaling verloopt zonder problemen.

Dit keer geen contact vooraf nodig gehad, maar bij vorige bestellingen werd er vlot op een vraag gereageerd.

Hier zal ik nog wel vaker iets bestellen.

Algemeen

Bestellen was eenvoudig, prijs voor de NAS was prima (de goedkoopste). Direct op de dag van de bestelling verzonden en de dag er op bezorgd.

Verzending

Product was prima verpakt en is de dag na bestellen bezorgd.

Algemeen

Groot assortiment tegen zeer goede prijzen. ik las wat reviews over levertijden, heb vooraf contact op genomen, kreeg heel snel antwoord dat de producten op voorraad waren. al met al zeer tevreden en ga er zeker weer bestellen.

Verzending

alles was goed verpakt. geleverd op aangegeven datum.

Algemeen

Al jaren een blije klant van My Media Center. De website werkt zeer intuÔtief, waardoor je snel je producten kan vinden. Ook als je niet meteen een type nummer hebt kun je toch eenvoudig de juiste artikelen vinden.
Als je vragen hebt kun je ze eenvoudig mailen en krijg je snel reactie. Ook als iets niet goed is, de after sales zijn perfect! Echt een aanrader!

Verzending

Producten worden goed verzonden, zitten in een omdoos, met genoeg bescherming. Als een product op voorraad is en je besteld voor 17u dan heb je het gewoon de volgende dag binnen.

Klantenservice

Ik had wat vragen over de Ubiquiti netwerk apparatuur, en binnen de dag kreeg ik antwoord op mijn vragen. Ook werd er advies gegeven welke ik het best kon gebruiken. Perfecte service!

Algemeen

Duidelijk overzichtelijke website, met goede prijzen.

Freek neem ruim de tijd om je te woord te staan en lijkt er niet op uit te zijn om je wat aan te smeren.

Verzending

Besteld en de volgende dag had ik alles netjes in huis.
Nas en HDD waren netjes verpakt.

Klantenservice

2 keer met Freek contact gehad over de chat, en beide keren netjes te woord gestaan. en ruim de tijd genomen om al mijn vragen te beantwoorden.

Algemeen

Goede prijs, uitstekende communicatie.

Vandaag besteld, morgen geleverd

Erg toegankelijk!

Algemeen

Was op zoek naar een voordelige en eenvoudige NAS als vervanging van een verouderd apparaat. Via de pricewatch bleek dit de voordeligste aanbieder op dat moment. Er waren prijstechnisch prima combideals verkrijgbaar, maar hier heb ik van afgezien omdat ik een sterke voorkeur had voor een merk HDD dat niet verkrijgbaar was als combideal. Hoewel de schijven wel verkrijgbaar waren in de shop ben ik uitgeweken naar een andere leverancier die voordeliger uitpakte.

Klantenservice

Het bestelde product (Synology DS215j) bleek DOA (blue led of death). Na telefonisch contact kostenloos en zonder rompslomp vervangen. Vervangend product binnen 2 werkdagen na verzending ontvangen. Informatievoorziening en communicatie rondom de RMA was helder en stipt.

Algemeen

Een aantal weken geleden een set van 5 Ubuquti PoE+ camera's bestelt en perfect geleverd gekregen. Zelfs (nťt) buiten de officiŽle kantoortijden werd de telefoon nog keurig opgenomen en de nodige vragen beantwoord.

Verzending

Meer dan goed verpakt zodat de originele verpakking van de leverancier niet beschadigd kon worden door een transporteur.

Klantenservice

Zoals al gezegd: Zelfs buiten de officiŽle openingstijden van de telefonische "desk" werd de telefoon gewoon keurig opgenomen.

Verzending: Score: 3
Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Ik had een aantal dingen besteld, bleken niet nodig dus contact gezocht over een retourformulier, een beetje jammer dat ze daar geen gestandaardiseerd RMA formulier oid voor hadden maar een default opgaaf die je elders kon downloaden en aanpassen.
Dat maakte het voor mij lastig het op de mobiel te doen,
Na wat dagen kreeg ik netjes bericht dat mijn aankoopbedrag retour is gestuurd

Verzending

Slechts 1/24e van de ontvangen doos werd gebruikt voor het product, de rest was gigantisch veel loze ruimte opgevuld met karton, flinke verspilling van papier en ruimte in het busje van de vervoerder en alle producten lagen NAAST de verende opvulling, had dus ook nog eens geen zin.
Verder een snelle bezorging

Zie mijn eerdere toelichting

1 2 3 ... 6

Scorekaart voor My Media Center

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie