My Media Center

4.844 producten en 5.750 uitvoeringen

Gebruikers over webshop My Media Center

Review toevoegen

Algemeen

Overzichtelijke website. Account aanmaken en bestelproces zijn niet onnodig moeilijk gemaakt.Goed assortiment en ook optijd leveren.

Verzending

Maandag besteld volgende dag gewoon in huis. Netjes een track & trace

Algemeen

In 2013 bij MMC een Synology DS213+ gekocht. Destijds prima service. Aangezien de shop reviews / klantenservice nog steeds erg goed zijn, voor mijn nieuw NAS (DS720+) weer op de site van MMC gekeken.
Overzichtelijke site, duidelijke prijzen. Bestelling geplaatst, 3 uur later al een verzendbevestiging.

Verzending

Verzending is goed verpakt. Klantenservice kan ik niet beoordelen, niet nodig gehad bij aankoop product.

Algemeen

MMC is alle beloftes na gekomen. Goed product, laagste prijs, graris verzending en volgende dag in huis. In 1 woord: TOP.

Algemeen

Synology NAS besteld bij my media center. Goed ervaring zal hier zo weer bestellen.

Dank

Algemeen

Setje DDR4 geheugen reepjes gekocht. Waren scherp geprijst. Correcte voorraadinformatie verstrekt. Goede informatie over verzendafhandeling.

Verzending

Op tijd geleverd. Levering goed te volgen.

Algemeen

Zelf een verkeerde bestelling gedaan. Deze kon ik zonder problemen terug sturen en het juiste product ontving ik een dag later op kantoor. Het geld werd keurig binnen enkele dag terug betaald.

Verzending

Producten kwamen allebei de volgende dag binnen.

Klantenservice

Door de snelle afhandeling per mail vind ik deze webshop betrouwbaar en een aanrader.

Algemeen

Overzichtelijke website en de informatie was duidelijk en correct.
1 onderdeel was niet op voorraad maar de winkel hield mij proactief op de hoogte. Ik kreeg na de voorspelde tijd een bericht dat het artikel binnenkwam en wanneer het dus bezorgd zou worden. Erg prettig om zo op de hoogte te blijven.

Verzending

Prima en veilig verpakt. Ik had een NAS besteld en die zat goed beschermd met luchtzakjes en in stevige dozen.

Algemeen

Al jaren mijn vast adres voor harde schijven en mijn QNAP NAS. Levert vlot, goede service bij defect schijven in garantie tijd en antwoord op vragen

WD 10TB Ultrastrar

Klantenservice

Vlot

Winactie

Algemeen

Ik kende deze winkel niet en wist niet helemaal wat ik kon verwachten. Het was eenvoudig te vinden wat ik zocht en de prijzen zijn netjes.

Verzending

Snelle verzending via UPS en netjes ingepakt. Wat ik wel graag van te voren had willen weten, was dat de bestelling uit Duitsland zou komen, dat kon ik niet op de site terugvinden. Voor het resultaat had het niet uitgemaakt, want de bestelling was gewoon de volgende dag in huis.

Algemeen

Snel antwoord op vragen via de chat en de volgende dag de bestelde spullen in huis, waaronder de elders (nog) niet leverbare Synology DS720+.

Algemeen

Destijds een Ubiquiti Cloud Key Gen 2+ gekocht tegen een concurrerende prijs.
Na aanschaf bleek de cpu extreem warm te worden.
Na contact met de service desk direct een nieuw product ontvangen.

Algemeen

Het is snel geleverd volgens afspraak, prijs is competitief, kunt zien hoeveel er op voorraad ligt in de webshop en bij de leverancier.

Goed traceerbaar

Algemeen

De bestelling werd de volgende dag geleverd zoals aangegeven op de website. Zeer goed verpakt. Verder geen opmerkingen.

Algemeen

G.Skill Trident Z Neo F4-3800C14D-16GTZN geheugenmodule besteld. De kit was ook op andere webshops te bestellen, maar bij My Media Center de snelste zending met identieke prijs. Erg tevreden om te zien dat bij elke order boven de €100 de zending gratis was.

Verzending

Verzending was prima. Vrijdagavond besteld en dinsdag in huis.Track and Trace gaf aan dat het direct vanaf hun leverancier in Duitsland naar mijn huis is verstuurd.

Vrijdag G.Skill G.Skill Trident Z Royal F4-3200C16D-16GTRS geheugenmodule 16
GB DDR4 3200 MHz besteld, maandag in huis

Verzending

Levering was goed, levering in het weekend was natuurlijk fijner geweest. Maar dit was prima. Maak weekend levering mogelijk, en vermeld als er iets uit het buitenland moet komen en het is 5 sterren.

Algemeen

Snel een nieuwe thuiswerk 24"scherm nodig. Scherm was scherp geprijst en snel leverbaar. Volgende dag in huis. Dit is wat een webshop moet zijn. Dank

Verzending

Levering uit duitsland via UPS. levertijd stond aan het einde van de dag maar werd kort in de middag. Geen probleem werk toch thuis.

Algemeen

Deze review wilde ik toch al plaatsen, ondanks de shoptegoed. Ik heb hier geheugen besteld, de laatste die ze op dat moment volgens de website in voorraad hadden. Ik heb bij een concurrent nog een lopende bestelling (al 3 weken!), waarvan totaaaaaaal niets klopt, dus ten opzichte van hun klopt dit dus wel. Levering kwam goed aan en alles werkt naar behoren. Mijn volgende bestelling zal zeker hier weer plaatsvinden.

Verzending

Op tijd geleverd. Levering goed te volgen.

Algemeen

Was opzoek naar een Mikrotik apparaat, bij My Media Center was dit apparaat voor de laagste prijs leverbaar. 'S middags besteld de volgende dag al in huis.

Verzending: Score: 0

Algemeen

Alles is prima verlopen. Product kwam een dag later dan gepland maar dit kwam door PostNL. Hij was namelijk wel netjes op tijd aangemeld door de webshop.

1 2 3 ... 11

Scorekaart voor My Media Center

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie