My Media Center

3.619 producten en 4.239 uitvoeringen

Gebruikers over webshop My Media Center

Review toevoegen

Algemeen

Logitech brio gekocht bij my media center voor een lage prijs. Vrijdag voor 17:00 bestelt en zoals belooft de volgende werkdag geleverd. Keurig verpakt.

Werd door ups geleverd.

Algemeen

Je E-mail adres komt automatisch in nieuwsbrieven en review verzoek lijsten terecht. Wat een nasty praktijk. Ik heb me afgemeld.

Algemeen

Laagste prijs en de webshop heeft geleverd wat ik besteld heb. Niets op aan te merken.

Verzending

Verzending was prima. Levertijd was iets langer dan andere webshops waarbij je het artikel al de volgende dag in huis kunt hebben.

Winactie

Algemeen

Mijn motivatie is ook nog eens uit eigen beweging en niet alleen vanuit een mailing.
Dit omdat mijn ervaring gewoon super goed is met deze webshop. Altijd goed bereikbaar en super gemotiveerd om met je mee te denken over je vraag. Prijzen zijn over het algemeen goed. Ook is het verzenden altijd snel geregeld en heb ik het de volgende werkdag alweer netjes verpakt binnen. Ga zo door met deze gestroomlijnde service 👍👍

Verzending

Gewoon goed en super snel geleverd + netjes verpakt.

Algemeen

Na de bestelling werd ik gewaarschuwd dat de computer mogelijk in het Duits zou starten maar dat dit prima te veranderen was. Dat was inderdaad zo

Verzending

De track&trace functie was geheel in het Duits, pakket werd kennelijk vanuit Duitsland verstuurd. Dit verwacht je niet van een Nederlandse webshop

Klantenservice

Informatie was duidelijk en correct. Snelle reactie

Algemeen

Hier ddr 4 SODIMM geheugen besteld. Een van de weinige webshops welke 2933 MHz op voorraad had. Dit voor een Dell laptop. Na bestelling kreeg ik geen mail. Ticket aangemaakt op de website en bleek dat emails naar mijn hotmail adres niet aankwamen. Niks gekregen ook niet in mijn spamm, veranderd naar Gmail en alles kwam wel binnen. Snelle levering en track and trace info. Prima prijs / kwaliteit shop. Ticket werd snel beantwoord.

Verzending

Zaterdag besteld, maandag verzonden, dinsdag geleverd.

Klantenservice

Zoals ik al zei, melding gemaakt via ticket systeem snel beantwoord en oplossingsgericht.

Algemeen

Na meerdere merken patchkabels gebruikt te hebben, was ik op zoek naar standaardisatie op Ubiquiti. De pricewatch heeft mij geholpen om bij My Media Center uit te komen. Ik klikte te snel en zag later dat het de te lange variant was (die ik had besteld). Na een snelle mailwisseling is dit gecorrigeerd zonder enige moeite. Kabels netjes verpakt en werken overigens prima!

Verzending

Track and trace, duidelijke communicatie wanneer verstuurd.

Klantenservice

Zie hierboven mijn feedback. Keurig, snel en correct is mijn fout hersteld.

Algemeen

Snelle levering. Voorraadgegevens op website zijn correct, dus er staat niet dat een product op voorraad is en dat dit iet zo blijkt te zijn als het besteld is.

Verzending

Product (harddisk) was zeer goed verpakt en er zat een breekbaar zegel op de verpakking.

Algemeen

Een overzichtelijk webshop. Snelle reactie bij plaatsinig van je bestelling en betaling. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling

Verzending

Het geleverde was netjes en degelijk verpakt. Track en Trace zit er ook bij.

Algemeen

Ik was van plan een Nas te bestellen alleen ik had wat nog wat vragen dus hierop een mail gestuurd en binnen notime een reactie. Alles geregeld en het werd gelijk voor mij klaar gezet zodat ik alleen nog maar hoefde te betalen. Ook konden ze op korte termijn producten leveren die nog niet op de site stonden tegen concurrerende prijzen.

Verzending

Goed verpakt en snel geleverd zeker voor een product wat nog niet op de site stond.

Klantenservice

Contact was prettig en klantgericht.

Algemeen

Alles netjes geregeld, betaling en bestelling helder en bezorgd op aangegeven moment. Erg tevreden, volgende bestelling komt er al aan.

Verzending

Netjes verpakt, niet te groot ook dus netjes voor het milieu.

Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 2

Algemeen

Bestelling en betaling snel geregeld. Had ik de artikelen bij Azerty of Informatiq besteld, dan had ik het al lang binnen gehad.

Verzending

Op donderdag 20-5-2021 besteld. Zou binnen 24 uur geleverd worden. Op zondag 23-5-2021 nog niet geleverd. Zal op 25-5-2021 geleverd worden als ik geluk heb.

Algemeen

Aantrekkelijke prijzen, overzichtelijke website. Bestellen was eenvoudig. Artikel voldoet aan de verwachtingen. Al met al een prettige ervaring.

Verzending

Snel verzonden en in goede orde ontvangen. Degelijk verpakt.

Algemeen

Zeer goede prijs, aflevering volgens afspraak. Artikel is prima in orde en voldoet aan de verwachtingen.

Verzending: Score: 0

Algemeen

64GB geheugen besteld. Snelle bezorging. Ik werd snel te woord gestaan en adequaat geholpen door de klantenservice met een vraag over het geheugen.

Algemeen

Goede prijs en overzichtelijke website, de zoek functie vindt soms niet de net toegevoegde producten.

Verzending

Ik woon in België Spijtig genoeg was dit geen 1dag shipping maar 2dagen maar dat is zeker ook in orde.

Algemeen

Weinig bijzonders te melden, webwinkel functioneert zoals zou moeten, prijs voor ubiquiti switch was okay, bestellen via de website verliep soepel en product werd snel geleverd. Functioneert prima dus geen support nodig gehad.

Algemeen

Bestelling ging goed. Maar bij het uitpakken/aansluiten, bleek de voeding een DOA te zijn. Gemaild met my media center hierover. Zij hebben met Asus contact opgenomen en we krijgen nu een nieuwe voedingsadapter opgestuurd.

Verzending

De bestelling is goed aangekomen.

Klantenservice

Hebben netjes mijn mail (zie boven) beantwoord en actie ondernomen.

Verzending: Score: 3
Klantenservice: Score: 4

Algemeen

recht toe recht aan, geen issues gehad. prijs op tweakers was zelfde als op de site en bestellen ging vlot.

Verzending

was een beetje vreemd dat er stond dat pakket in "veenendaal" was afgeleverd terwijl ik daar niet woon maar was netjes bij de buren afgeleverd dus uiteindelijk prima.

Klantenservice

reageerde vlot genoeg maar toen was ik er gelukkig al achter dat het pakket bij de buren lag.

Kubrix Karma 6,06K

Algemeen

Motivatie is een beloning van €10 voor het schrijven van een review, maar als het een slechte ervaring was geweest had ik geen of gewoon een slechte review geschreven. Ik schrijf het dus niet om te slijmen. Had bij deze webshop geheugen besteld voor mijn nieuwe PC. Bestellen ging eenvoudig genoeg, contact met de klantenservice was niet nodig, dus kan er ook niet over oordelen, maar geloof best dat ook deze goed zal zijn. Prima webshop, en zou er weer bestellen.

Verzending

snelle verzending en levering. Alles goed verpakt en zonder problemen aangekomen.

1 2 3 ... 24

Scorekaart voor My Media Center

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie