YourMacStore

Klantenservice: Score: 5
Motivatie

Winactie

Algemeen

Website helder en overzichtelijk. Concurrerende prijs heeft mij niet alleen overgehaald om bij deze winkel te kopen, maar heeft ook mijn keuze richting een Apple product gestuurd. Bestelproces verliep vlot en was duidelijk. Snelle verzending en ik werd goed op de hoogte gehouden van zendproces.

Verzending

Snel en ik werd goed op de hoogte gehouden per mail. Volgende dag was het binnen.

Klantenservice

Duidelijke communicatie over bestelling en verzending. Geen problemen gehad, dus klantenservice niet kunnen ‘testen’ in het oplossen van problemen.

Scorekaart voor YourMacStore

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg