YourMacStore

279 producten en 519 uitvoeringen

Goedemorgen Youri,

Allereerst dank voor uw review. Wij waarderen feedback ten alle tijden.
Ik vind het vervelend om te lezen dat je ontevreden bent over onze service en je het gevoel hebt dat we ons niet aan de wet houden.

Ik heb de order erbij gepakt en hierbij is mij direct opgevallen dat het een zakelijke order betreft. Op zakelijke orders zit zowel wettelijke gezien als bij ons een garantie periode van 1 jaar. Op zakelijke orders is geen consumentenrecht van kracht. Om deze reden kunnen wij dan ook geen gratis reparatie uit voeren of het product vervangen indien noodzakelijk na een periode van 2 jaar en 6 maanden.

Indien u nogmaals contact met ons wilt omtrent de situatie verzoek ik u een mail te sturen naar contact@yourmacstore.nl t.a.v. Kevin met vermelding van uw ordernummer en ons Tweakers contact.

Met vriendelijke groet,
Kevin
Team YourMacStore

Scorekaart voor YourMacStore

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg