My Media Center

Klantenservice: Score: 0
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Bestelling en betaling snel geregeld. Had ik de artikelen bij Azerty of Informatiq besteld, dan had ik het al lang binnen gehad.

Verzending

Op donderdag 20-5-2021 besteld. Zou binnen 24 uur geleverd worden. Op zondag 23-5-2021 nog niet geleverd. Zal op 25-5-2021 geleverd worden als ik geluk heb.

Scorekaart voor My Media Center

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie