YourMacStore

Klantenservice: Score: 5
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Heb twee Sonos Five speakers teruggestuurd. Het aankoopbedrag is op de dag van ontvangst teruggeboekt op mijn bankrekening (!!).

Verzending

Ik zou als webshop voor een andere pakketdienst gekozen hebben dan PostNL bij het versturen van voor €1000 aan Sonos speakers..

Klantenservice

Snelle reactie bij mijn retouraanvraag.

Scorekaart voor YourMacStore

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg