Electronica Online

Klantenservice: Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Alleen ongeopende producten mogen worden geretourneerd, en als een kabel wel signaal geeft maar niet op de resolutie die ondersteund zou moeten zijn wordt het niet gezien als defect.

Klantenservice

Ik heb een HDMI kabel besteld die volgens de site 4K@60hz weer zou moeten kunnen geven. Aangesloten bleek dat de kabel dat niet haalt. Hij werkt wel op lagere resoluties.
De kabel zit in een dichte plastic zak die je open moet maken alvorens hem te gebruiken. Daarmee vervalt volgens de winkel het recht om hem te retourneren.
Quote: "Belangrijk is wel dat de verpakking niet is geopend en de verzegeling niet is verbroken. Kabels worden door ons bijvoorbeeld verpakt in een doorzichtige sealbag. Hierdoor kunt het artikel goed zien, en is de kwaliteit goed te beoordelen zonder de verpakking te openen."

En ik mag hem ook niet terugsturen als defect vanwege deze tekst: "- Test de kabel op een lagere resolutie of verversingsfrequentie, wanneer hij dan wel werkt is de kabel
niet defect."

Dus ze verkopen vrolijk kabels van slechte kwaliteit op de website die nooit iemand terug mag sturen en dus weg kan gooien.

Scorekaart voor Electronica Online

Algemeen Score: 1
Verzending Score: 0
Klantenservice Score: 1

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite