My Media Center

Klantenservice: Score: 0
Motivatie

Tegen beloning

Algemeen

Motivatie is een beloning van €10 voor het schrijven van een review, maar als het een slechte ervaring was geweest had ik geen of gewoon een slechte review geschreven. Ik schrijf het dus niet om te slijmen. Had bij deze webshop geheugen besteld voor mijn nieuwe PC. Bestellen ging eenvoudig genoeg, contact met de klantenservice was niet nodig, dus kan er ook niet over oordelen, maar geloof best dat ook deze goed zal zijn. Prima webshop, en zou er weer bestellen.

Verzending

snelle verzending en levering. Alles goed verpakt en zonder problemen aangekomen.

Scorekaart voor My Media Center

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie