Toolnation

Klantenservice: Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Lang verhaal kort: ik heb nog nooit met online bestellen zo'n slechte ervaring gehad als met toolnation.nl en was erg blij dat ik met PayPal had betaald. Ik blijf mooi weg bij toolnation.nl en betaal graag een paar euro's meer voor webwinkels die hun opgegeven levertermijnen respecteren en een normaal bereikbare klantendienst hebben.

Ik had een reciprozaag besteld omdat die een paar euro's goedkoper was maar ze daadwerkelijk uitgeleverd te krijgen heeft me erg veel moeite gekost. Dan had ik liever 10 euro meer betaald en gewoon de dag erna (of zelfs 2 dagen erna) uitgeleverd gekregen zonder uren bellen, en een PayPal dispute te moeten openen.

Verzending

Ik zat op 10 werkdagen terwijl de website bij tijde van bestelling 1-6 werkdagen weer gaf. Ik kreeg maar geen mail dat mijn bestelling onderweg was, dus op de chat navraag gedaan naar de levertermijn. Nooit antwoord gekregen op de chat en bij telefoneren naar de klantendienst stond ik op nummer 40 in de wachtrij, na een uur opgegeven. Dus dan maar een procedure gestart bij Paypal voor een terugbetaling. Uiteindelijk heb ik een paar dagen erna (nog steeds niets gehoord), nog eens terug gebeld naar toolnation (stipt 9u ingebeld en al meteen op plek 17 in de wachtrij). Die keer heb ik wel kunnen volhouden en gevraagd om mijn order te annuleren. Plots was het product op magische wijze diezelfde ochtend aan de transporteur overhandigd dus kon het niet meer geannuleerd worden. Naar mijn inschatting is dat echt niet geloofwaardig en is het eerder om een terugbetaling te vermijden toch maar rap rap uitleveren.

Klantenservice

Echt om te huilen. Niet bereikbaar per chat, per mail heb ik niet geprobeerd, en telefonisch duurt het erg lang om binnen te geraken.

Scorekaart voor Toolnation

Algemeen Score: 2
Verzending Score: 2
Klantenservice Score: 1.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 2 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie