Centralpoint | zakelijk

Klantenservice: Score: 0
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Ik heb in januari een bestelling geplaatst voor een rtx 3070, terwijl de verwachte voorraad elke dag verschuift is die nooit in voorraad. Als ik bel zeggen ze dat de verwachte levertijd niet accuraat is, toch staat die bij het product zodat mensen bestellen. Ik zit nog steeds te wachten!

zeer waardeloos

Scorekaart voor Centralpoint | zakelijk

Algemeen Score: 3.5
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 3.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Zakelijk