Centralpoint | zakelijk

Klantenservice: Score: 0
Motivatie

Tegen beloning

Algemeen

Centralpoint heeft een groot aanbod met scherpe prijzen. Vaak goedkoper dan bol.com en Coolblue. De levering verliep ook erg snel dus ik ben er zeker blij mee.e

Verzending

De producten waren goed verpakt en in de juiste staat geleverd. Ik had het product de binnen 2 dagen al in huis.

Scorekaart voor Centralpoint | zakelijk

Algemeen Score: 3.5
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 3.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Zakelijk