Centralpoint | zakelijk

Klantenservice: Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Diverse producten besteld in de webshop (een 2e laptop, 4 monitoren, 2 docking stations). Bestellen en betalen ging prima. Daarna werd het stil: geen factuur ontvangen. Na een aantal dagen gebeld naar de status. Levertijden werden met weken uitgesteld, wat dus te laat komt voor mij. De 2 dockingstations waren wel al onderweg. Bij opening van de doos viel op dat het kabeltje anders er uit zag dan verwacht. Per ongeluk is het verkeerde type besteld (1 cijfertje verschil). Graag wilde ik gelijk retourneren, maar buitenom dat de procedure al dagen duurt, kreeg ik ook nog eens te horen dat het geopende doosje niet retour mag en omdat het vanuit een zakelijk account is besteld, je bij hun geen herroepingsrecht hebt.
Nu 2 weken na bestelling zit ik met 2 docking stations waar ik niets mee kan en ik er 1 niet terug mag sturen, geen facturen of creditfacturen en mijn geld nog niet terug.

Verzending

In deze webshop besteld vanwege de aangegeven levertijd. Maar de producten werden niet geleverd. Pas na bellen kregen we een nieuwe levertijd: maanden vooruit.

Klantenservice

KlantenSERVICE kun je het niet noemen. Wat een slecht beleid. Niet mogen retourneren, belachelijk! De communicatie is ook star. Er wordt niet meegedacht, geen excuses, niets.

Scorekaart voor Centralpoint | zakelijk

Algemeen Score: 3.5
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 3.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Zakelijk