reBuy

Klantenservice: Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Gloednieuwe tablet opgestuurd naar rebuy. Het type werd niet geaccepteerd dus kreeg hem 'netjes' terug gestuurd. Wat blijkt? De doos ontbreekt, krassen op de achterkant en als klap op de vuurpijl is de tablet in het Duits ingesteld met een wachtwoord dat mij niet bekend is. Klantenservice zegt dat het schade van 'langdurig' gebruik van mijzelf is. Ookal was het toestel gloednieuw.. daarnaast geeft de Klantenservice aan dat ze de tablet niet hebben aangeraakt en ik het wachtwoord en rebuy software zelf heb geïnstalleerd? Rare zaak.

Klantenservice

In totaal nu bijna 2 maanden verder. Klantenservice neemt de zaak niet erg serieus

Scorekaart voor reBuy

Algemeen Score: 3
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 1

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 1 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg