Bax-shop.nl | Bax Music

1.203 producten en 1.284 uitvoeringen

Beste klant,

Wat jammer om te lezen over deze keer bestellen bij ons. Zeker omdat je voorheen wel positieve ervaringen hebt gehad.
Aan de hand van jouw review kunnen we jouw klantgegevens er niet bij pakken. We weten dan ook niet of dit inmiddels al is opgelost. Eventueel zijn we ook via social media bereikbaar voor vragen of wellicht kunnen we je via die weg nog verder helpen.

Met vriendelijke groet, Bax Music

Scorekaart voor Bax-shop.nl | Bax Music

Algemeen Score: 3.5
Verzending Score: 3.5
Klantenservice Score: 3

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie