Bax-shop.nl | Bax Music

Klantenservice: Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Heb al aardig wat keren producten besteld bij Bax (7 keer sinds 2014). Dit is de eerste keer dat ik teleurgesteld ben in dit proces.

"Alle producten zijn op voorraad en we zullen je bestelling zo snel mogelijk versturen." Achteraf is het hoofdproduct wat ik heb besteld op nalevering geplaatst en komt deze "Mogelijk" over 3 weken binnen. Hier kwam ik pas achter toen er maar een product bij de levering zat. Hier moest ik achter komen toen ik in de bijlagen keek van de PDF's. (Edit: Dit is blijkbaar toch geleverd de dag erna, al was hier niet goed over gecommuniceerd)

Probeer ik te bellen, krijg ik iemand aan de lijn die geen bevoegdheden heeft.

Verzending

Product krijg ik blijkbaar pas over 3 weken. (Edit: Dit is blijkbaar toch geleverd de dag erna, al was hier niet goed over gecommuniceerd) Het andere product dat ik heb ontvangen lijkt gebruikssporen (veel stof, vies) te hebben. Dit geeft mijn geen gevoel van zekerheid.

Klantenservice

Krijg geen antwoord of feedback op emails (gisteren ook nog een email gestuurd waar ik vandaag geen antwoord op heb gehad). Toen ik probeerde te bellen kreeg ik iemand aan de lijn die geen bevoegdheden had. Antwoord op emails krijg ik niet, niet eens een automatisch bericht dat een ticket aangemaakt is of iets dergelijks.

Beste klant,

Wat jammer om te lezen over deze keer bestellen bij ons. Zeker omdat je voorheen wel positieve ervaringen hebt gehad.
Aan de hand van jouw review kunnen we jouw klantgegevens er niet bij pakken. We weten dan ook niet of dit inmiddels al is opgelost. Eventueel zijn we ook via social media bereikbaar voor vragen of wellicht kunnen we je via die weg nog verder helpen.

Met vriendelijke groet, Bax Music

Scorekaart voor Bax-shop.nl | Bax Music

Algemeen Score: 3.5
Verzending Score: 3.5
Klantenservice Score: 3

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie