Toolnation

Klantenservice: Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Levertijden zijn complete onzin. Zijn niet in staat om te leveren. Van de 4 orders die ik heb geplaatst, moeten er 3 worden geannuleerd en is 1 order incompleet. Klantenservice maakt valse beloftes en is ontzettend sloom. Daarnaast denken ze niet mee met oplossingen en kan je een standaard copy/paste antwoord verwachten.

Verzending

Duurt eeuwig voordat er ook maar iets wordt verzonden. Het lijkt me sterk dat ze daadwerkelijk alles op voorraad hebben, zoals wordt aangegeven op de site.

Klantenservice

Valse beloftes, langzaam reageren, niet meedenken met oplossingen en standaard copy/paste antwoorden. Uiterst triest zooitje dit.

Edit: Ik kan me amper voorstellen dat ik überhaupt contact heb gehad met een mens. Heb het idee dat ik tegen een computer aan het praten ben. Dus van 2 sterren naar 1, wat eigenlijk al te veel is voor deze schande.

Scorekaart voor Toolnation

Algemeen Score: 2
Verzending Score: 2
Klantenservice Score: 1.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 2 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie