Centralpoint | zakelijk

Klantenservice: Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Waardeloos. Ik dacht werkelijk even mijn nieuwe partner voor netwerken en IT gerelateerde zaken gevonden te hebben, maar dat was van korte duur. Je wilt een partner die met je meedenkt, zijn merkbelofte nakomt en verantwoordelijkheid neemt. Dat doet Centralpoint niet.

Loze kreten. Een missie, visie en merkbelofte: "Wij zijn pas tevreden, als jij tevreden bent over onze oplossing"... het is gewoon niet waar. Het is niet de ervaring die ik kreeg. Hun inlevingsvermogen in de klant is uiterst gebrekkig en hun eigen processen gaan vóór die van de klant.

De eerste keer dat ik ze echt nodig had, gaven ze niet thuis. Oh.. verkopen doen ze prima, maar èchte service of partnerschap hoef je niet te verwachten. En ik heb het geprobeerd hoor; ik kreeg trage en stroperige communicatie, omschrijvingen die niet kloppen met het product. Ik kreeg pas een inhoudelijke reactie na juridische dreigementen (!). Dat soort acties doe ik pas na voorafgaand wekenlang vruchteloos vragen, mailen en bellen. Als je ze dan eindelijk te pakken hebt leer je ze echt kennen.

Heel erg jammer, maar ik zoek een partner. Geen veel te dure dozenschuiver.

Klantenservice

Verkochten netwerkartikelen met niet kloppende (of op zijn minst dubbelzinnige) productomschrijving, waar ik pas later achter kwam. Ik sprak ze erop aan, maar ze nemen geen verantwoordelijkheid. Geen service. Geen adequate oplossing. Na weken gehannes en diepe teleurstelling, ben ik klaar met Centralpoint.

Scorekaart voor Centralpoint | zakelijk

Algemeen Score: 3.5
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 3.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Zakelijk