Centralpoint | zakelijk

Klantenservice: Score: 3
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Op zoek naar een monitor had ik bij een aantal leveranciers een voorraadnotificatie aangezet, waaronder Centralpoint.

Ik kreeg mail dat een product op voorraad was, website gaf 2 stuks voorraad aan, binnen 60 seconden besteld. Bestelproces ging zeer soepel. Echter nadat mijn order was geplaatst stond de voorraad nog steeds op 2 stuks. Kortom de voorraadstatus is niet actueel.
En wat blijkt: inderdaad geen voorraad en verwachte levering zou pas over 2 maanden zijn.
Mail gestuurd met vraag hierover, geen reactie.
In het weekend zijn ze niet bereikbaar.
Telefonisch order kunnen annuleren, maar ik moet wachten tot ik mail krijg om aan te geven hoe ik de terugbetaling wil, dit kan ik dan weer niet aan de medewerker direct doorgeven?

Kortom:
- actuele voorraad klopt niet en dat is in 2021 een no-go voor mij
- klantenservice moeizaam, maar de correcte afdeling heeft uiteindelijk de order kunnen cancellen.

opmerkelijk: Je kan hier wel een account aanmaken met een veilig lang wachtwoord, maar er vervolgens niet mee inloggen. Heb 3x een wachtwoord reset moeten doen

Klantenservice

Moeizaam. Op mail wordt niet gereageerd. Bellen kan niet in het weekend.
Belsysteem werkt niet altijd goed, heb 2x moeten bellen om goed doorgeschakeld te worden.
Krijg na lang wachten iemand van afdeling retour, maar die kan geen orders annuleren, niet doorverbinden, maar alleen een briefje neerleggen.

Na opnieuw bellen met de juiste afdeling gesproken. Die kunnen wel annuleren, en ik kreeg netjes een mail met de annulering. Vervolgens moet ik wel weer een mail terugsturen naar een ander mailadres met mijn rekeningnummer voor de terugbetaling. Waarom ik dat niet meteen telefonisch kon doen is mij een raadsel.

Dit proces voelt wat omslachtig: anno 2021 zou dit toch wel wat makkelijker kunnen.

Scorekaart voor Centralpoint | zakelijk

Algemeen Score: 3.5
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 3.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Zakelijk