Electronica Online

Klantenservice: Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Door een fout wel eens waar bij DHL nooit het pakket ontvangen en deze is direct teruggestuurd naar het bedrijf. Aangezien ze niet bereikbaar waren (webformulier was zelfs gesloten in die periode) heb ik het artikel elders besteld en uiteindelijk netjes binnen 14 dagen de aankoop ontbonden. Helaas restitueert het bedrijf niet de netjes verzendkosten (en verzekering) terwijl ze dat wel verplicht zijn volgen Artikel 230r van het burgerlijk wetboek 6. Ze vertellen doodleuk dat dat toch niet hun schuld is en dat ik het zelf maar bij DHL moet terugvragen, dit kan echter niet aangezien ik geen overeenkomst heb met DHL. Na meermaals aangeven nu eerst proberen dit via een geschillencommissie op te lossen en anders rechter.

Klantenservice

Moeilijk te bereiken er is geen telefoonnummer of e-mail, op moment van eerste contact proberen te zoeken was zelfs het webformulier dicht. Na de wet citeren krijg je doodleuk bericht dat ze er niks aan kunnen doen (dus met houdt zich niet aan de wet) en wordt er daarna niet meer gereageerd.

Scorekaart voor Electronica Online

Algemeen Score: 1
Verzending Score: 0
Klantenservice Score: 1

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie