Toolnation

Klantenservice: Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Waardeloze winkel leveringstijden kloppen voor geen meter!!!! Telefonisch een uur in de wachtrij schandalig.
Naar vele malen bellen en mailen konden ze mijn product niet leveren en ook niet vertellen wanneer het kwam maar wel je geld lekker binnen halen.😔 ik heb deze order ook geannuleerd. Elke keer beloven ja morgen komt het hoor is geen stijl. Ook het terug vragen van je geld duurde natuurlijk weer eeuwig zoals altijd het zelfde liedje. Ik koop hier nooit meer wat. Ook mijn creditnota is nog steeds niet binnen.

Klantenservice

Uur wachten voordat je ze aan de telefoon heb vervolgens geen zinnig woord uit kunnen komen. Pure oplichting

Scorekaart voor Toolnation

Algemeen Score: 2
Verzending Score: 2
Klantenservice Score: 1.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 2 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie