Centralpoint | zakelijk

Klantenservice: Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Bestellen ging moeiteloos. Geen problemen mee gehad.
De site heeft een mooie layout en navigeren gaat ook zonder probleem.

Verzending

Bestelling is nooit verzonden. De site bied prijzen aan die ze niet konden realiseren en legt dit vervolgens bij de klant neer.

Klantenservice

Kortgezegd gewoon triest.
Klantenservice bleef terugverwijzen dat ze het product niet kunnen leveren. Dit terwijl het artikel gewoon als leverbaar op hun site stond. Aangezien de prijs die ik betaald heb voor dit artikel lager is dan de huidige prijs moest ik voglens hun wachten tot hun leverancier het voor die prijs verkoopt. Het leek mij als consument/koper dat als het product bestel en hij op leverbaar staat dat dit geleverd dient te worden. Dat de webshop verkeerde prijsafspraken maakt zouden ze niet neer moeten leggen bij hun klanten...

Scorekaart voor Centralpoint | zakelijk

Algemeen Score: 3.5
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 3.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Zakelijk