Centralpoint | zakelijk

Klantenservice: Score: 0
Motivatie

Tegen beloning

Algemeen

Via Google kwam ik voor de Otterbox iPad case als meest voordelig bij Centralpoint uit. Na enige twijfel toch besteld en de case werd vlot en netjes geleverd. Het bestel- en betaalproces was prima op orde, zoals het hoort.
Ik heb vertrouwen gekregen in het bedrijf en zal er zeker weer bestellen wanneer ik wat nodig heb en de prijs scherp is.

Scorekaart voor Centralpoint | zakelijk

Algemeen Score: 3.5
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 3.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Zakelijk