Centralpoint | zakelijk

Klantenservice: Score: 2
Motivatie

Tegen beloning

Algemeen

Website ziet er prima uit, en gezien de reputatie van centralpoint zal het vast ook vaak goed gaan. Voor mij helaas een minder prettige eerste ervaring met het bedrijf.
Ik had een retourdeal besteld welke ik nooit geleverd heb gekregen, wel had ik een verzendbevestiging gehad (zonder track&trace). Uiteindelijk heb ik wel gewoon mijn geld terug gehad, maar toch een beetje jammer allemaal.
Verbeterpunten wat mij betreft zijn dus betere klantenservice (via chat) en op orde krijgen van voorraadsysteem (zodat maar 1 iemand een retourdeal kan bestellen)

Klantenservice

Ik kan alleen spreken over de klantenservice via de chat, daar ben ik niet zo over te spreken. Krijg geen (duidelijke) reactie, enkel de volgende dag via email.

Scorekaart voor Centralpoint | zakelijk

Algemeen Score: 3.5
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 3.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Zakelijk