Toolnation

Klantenservice: Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Bestelproces verliep prima, nette prijzen. Had alleen verwacht tijdens het bestelproces een account aan te kunnen maken. Dit bleek helaas niet het geval. Ook klopt daardoor de tekst in de mail niet. Hierover onder klantenservice meer.

Klantenservice

Bericht gestuurd aangaande mijn bestelling. Ik had achteraf een account aangemaakt. "U kunt de status van uw bestelling controleren door in te loggen op uw account." Staat er in de mail, maar bestelling kan achteraf niet gekoppeld worden aan een nieuw account met hetzelfde mailadres.

Scorekaart voor Toolnation

Algemeen Score: 2
Verzending Score: 2
Klantenservice Score: 1.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 2 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie