reBuy

Klantenservice: Score: 0
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Tweedehands Pixel 3a besteld voor ontwikkeldoeleinden. Op tijd geleverd en in perfecte staat.

Ik heb nog nooit een tweedehands toestel besteld maar de bestelervaring was erg fijn. De verschillende typen condities stonden duidelijk aangegeven. In mijn geval was het toestel "als nieuw" (geen gebruikssporen, 100% functioneel), maar alsnog voor een fractie van de prijs van een nieuw toestel.

De ontvangen telefoon was ook in perfecte staat, compleet met accessoires, in originele verpakking en was zelfs volledig opgeladen. Praktisch niet te onderscheiden van een nieuwe telefoon.

De Pixel 3a is volledig werkend en heb ik ondertussen kunnen updaten naar de beta van Android 11.

Het is een Duitse partij en het Nederlands is op sommige momenten een beetje krom (woorden als "Retourenproces") maar de website lijkt wel gemaakt voor de Nederlandse markt: Ingeschreven bij het Thuiswinkel Waarborg en ondersteuning voor iDEAL (al heb ik zelf betaald via PayPal, voor toch dat extra beetje zekerheid).

Verzending

De telefoon was een dag na bestelling via DHL Parcel verzonden. De telefoon was goed verpakt in een neutrale en stevige verpakking.

Kreeg de dag dag van verzending netjes een factuur en tracking code, inclusief informatie over het herroepingsrecht, waar wel duidelijk wordt dat een eventuele retour naar Berlijn moet.

Scorekaart voor reBuy

Algemeen Score: 3
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 1

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 1 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg