Toolnation

Klantenservice: Score: 0
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Zij zijn niet eerlijk in hun communicatie. Dat is naar mijn mening een absolute doodzonde in eCommerce.

Verzending

Wij mijden shops die leveren via DPD, want daar hebben wij (herhaaldelijk) verschrikkelijke ervaringen mee.

Op de site van Toolnation staat dat zij samenwerken met PostNL.

Het bleek toch DPD te zijn. Resultaat: 1 pakket is ergens geleverd, maar wij kunnen niet zien waar. En het andere pakket is naar het ophaalpunt gegaan, terwijl wij gewoon op het adres aanwezig waren.

En misschien dat er nog een derde pakket aankomt, maar dat kunnen wij niet achterhalen.

Als je A zegt, moet je A doen.

Scorekaart voor Toolnation

Algemeen Score: 2
Verzending Score: 2
Klantenservice Score: 1.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 2 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie