Electronica Online

Klantenservice: Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Bestelling van 19 April 2020.
Na één week mail verstuurt met de vraag waar mijn bestelling bleef.
Ik kreeg toen antwoord dat er maar 1 keer in de week de briefwisseling met kleine inhoud naar Belgié wordt gereden om die daar te posten.
Een week later krijg ik mail wat ik besteld had.
Ze zijn blijkbaar mijn bestelling kwijtgeraakt,
iets wat ik maar een rare situatie vind.
Betalen zonder dat je een bestelling plaats ????
Op 6 Mei krijg ik, terug op vraag waar mijn bestelling is, mail dat deze op 30 April is verzonden.
Het is nu 13 Mei maar nog steeds heb ik niets ontvangen en houden ze me aan het lijntje.Ik ben zeer teleurgesteld in hun diensten.
Ik heb één keer iets besteld maar zal dan ook wel de laatste keer zijn.

Verzending

Bestelling gedaan op 19 April
Bestelling is Verstuurt op 30 April.
Op 13 Mei nog geen levering ontvangen.

Klantenservice

Bij je bestelling blijf je in het ongewisse.
Je krijg geen enkele mail of deze al dan niet is verzonden zonder dat je erom vraagt.

Scorekaart voor Electronica Online

Algemeen Score: 1
Verzending Score: 1
Klantenservice Score: 1

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie