GamePlanetXL

Klantenservice: Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Site zag er betrouwbaar uit, reviews waren over het algemeen goed en de betaling ging vlot.

Verzending

Woensdag 11 december de nieuwe Call of Duty besteld. Levertijd 1 werkdag dus had hem op vrijdag verwacht. Niks. Zaterdag ook niks. 2 e-mails gestuurd zonder reactie. Nu is het maandag en heb ik weer een mail verstuurd over wanneer hij dan wel komt. Ben benieuwd of hij überhaupt nog komt, en dan ook in de juiste taal want daar zie ik ook veel slechte reviews over. Nergens een telefoonnummer te vinden en het adres dat ze op de factuur zetten is een of andere woning in Den Haag.

Klantenservice

Krijg nergens een reactie op terwijl ik al 3 keer contact heb gezocht via hun e-mail. Ze zeggen dat ze binnen 24 uur reageren maar mooi niet dus.

Beste Robbie,

Bedankt voor je feedback..

De game is verzonden op 11-12-2019 en vanwege drukte helaas vertraagd in het postproces. De post doet er in deze drukke periode langer over om een poststuk af te leveren dan normaal het geval is. We willen je dan ook vragen de zending nog 1-3 bezorgdagen af te wachten.

Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groeten,

GamePlanetXL

Scorekaart voor GamePlanetXL

Algemeen Score: 1
Verzending Score: 1
Klantenservice Score: 1

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 3 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Qshops