Opencircuit

Klantenservice: Score: 0
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Overzichtelijke website, gauw gevonden wat ik zocht. Alles was netjes in het Nederlands. Helaas zijn sommige productbeschrijvingen vrij summier. Daarnaast komt er ook geen documentatie mee met het product, wat betekent dat zoeken op internet ook wat lastiger is. De kwaliteit van het product is echter prima en de prijs ook, dus je krijgt waar je voor betaald.

NB. De ordernummers in de email en op de factuur kwamen niet overeen. Ietwat vreemd, want de producten klopten wel.

Verzending

De verschillende dingen die ik had besteld zaten keurig per stuk in een gelabeld zakje, dat is ideaal. Ook zijn de producten indien nodig antistatisch verpakt. Tot zover geen problemen, maar een van mijn producten zat strak in de doos, wat betekent dat het niet erg goed beschermd was, als de doos iets ingedeukt zou worden, werd het product vol geraakt.

Scorekaart voor Opencircuit

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 0

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 3 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie