GamePlanetXL

Klantenservice: Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Fifa 20 besteld, kreeg hem redelijk snel geleverd (2 werkdagen), en het zou de Nederlandse versie zijn. Bleek niet zo, en moest zelf maar uitzoeken hoe ik moest retourneren en er steeds achteraan mailen om m'n geld terug te krijgen.

Verzending

Binnen 2 werkdagen geleverd, zat netjes verpakt. Stond bij volgende dag in huis, dat is dus niet gelukt.

Klantenservice

Fifa 20 besteld, kreeg hem redelijk snel geleverd (2 werkdagen), en het zou de Nederlandse versie zijn. Echter waren de taalopties: Russisch, Pools, Arabisch en Engels... Na meerdere keren mailen mocht ik hem dan retour sturen en zou ik m'n geld terug krijgen. Na 2 weken nog geen geld terug dus weer gemaild. Krijg ik als antwoord dat ze geen retour op mijn naam hebben ontvangen, terwijl ik het dus via de mail had aangemeld, factuur en kopie van de mail had toegevoegd. Mijn naam ook nog op de envelop vermeld stond, en er ook nog een kopie van het verzendbewijs (met ook mijn naam erop) bij zat... Hoe moeilijk kan het zijn. Nu dus weer een mail gestuurd en geld zou worden terug gestort, ben benieuwd...

*update* geld van de game is teruggestort, maar de verzenkosten nog niet (daarvan hebben ze beloofd die ook te vergoeden omdat de fout bij hen lag)

Verzenkosten na veel mails ook terug gekregen, en werd daarbij nog beschuldigd dat ik het verkeerd terug had gestuurd. Had precies hen instructies opgevolgd en naar het door hen doorgegeven adres verstuurd (en is daar ook bezorgd volgens de track en trace). Heel raar allemaal en absoluut niet klantvriendelijk.

Laatste keer dat ik hier besteld heb.

Scorekaart voor GamePlanetXL

Algemeen Score: 1
Verzending Score: 1
Klantenservice Score: 1

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 3 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Qshops