GamePlanetXL

Klantenservice: Score: 5
Motivatie

Tegen beloning

Algemeen

De bestelling plaatsen ging vrij makkelijk en snel. Het verliep soepel, kreeg direct een mailtje dat de order was gelukt. En later ook dat de order was verzonden. Kreeg het op donderdag binnen (vrijdag was pas de release date!

Verzending

Ik kreeg het een dag van te voren binnen!

Klantenservice

Ik kreeg elke keer netjes een e-mail!

Scorekaart voor GamePlanetXL

Algemeen Score: 1
Verzending Score: 1
Klantenservice Score: 1

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 3 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Qshops