Amazon.de

Klantenservice:
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Bestelling plaatsen was een eitje. Verzenden met Amazon Prime (zit inbegrepen bij Amazon Prime Video) ging zeer snel. Volgende dag was het pakket in huis.

Verzending

De verpakking was op zich in orde, maar ik ben beter gewend van bijvoorbeeld Coolblue.

Klantenservice

Met deze specifieke zending heb ik de klantenservice niet nodig gehad, maar heb in het verleden altijd prima ervaringen gehad met de klantenservice van Amazon.

Scorekaart voor Amazon.de

Algemeen Score: 3.5
Verzending Score: 3
Klantenservice Score: 3

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie