Amazon.de

Klantenservice: Score: 0
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Het was even zoeken tot ik de goedkoopste '25kg zonnebloemzaden' gevonden had met goede kwaliteit, maar eenmaal gevonden, was de rest eenvoudig. Kwam inclusief transportkosten een stuk goedkoper uit dan BE of NL.

Het werd niet verkocht door amazon zelf, maar via 'Lyra Handel (97% positief)'.
Handig dat er al andere mensen foto's hadden van de zaden. Zodat ik kon zien dat er geen vuiligheid (aarde/schilfers/...) bij zat.

Verzending

Zou binnen 6 9 dagen toekomen. Vind ik niet geheel vreemd voor een pak van 25kg aan 6 euro transportkosten.

Woensdagavond besteld en dinsdag toegekomen. Het minimum van wat er voorspeld was.

Scorekaart voor Amazon.de

Algemeen Score: 3.5
Verzending Score: 3
Klantenservice Score: 3.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie