Electronica Online

Klantenservice: Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Altijd gedacht: dit zal mij niet overkomen. Maar ja hoor toch opgelicht door deze crimineeltjes. Koop nooit bij een webwinkel zonder telefoonnr. Dit blijkt bijna altijd een garantie om opgelicht te worden. Ik kan mezelf wel voor het hoofd slaan dat ik er nu toch ingelopen ben. Maar je gaat in principe uit van correcte mensen die elkaar niet oplichten. Maar ja ze bestaan toch echt. Een daarvan is "webwinkel" Elektronica Online.

Verzending

Mijn ervaring met deze oplichtingstruc is de volgende. Let op het doortrapte systeem: Je bestelt je product...daarna zenden ze jou een verkeerd product waar je niets mee kunt. Dit retourneer je dan...en hebben zij,op jouw kosten, hun eigen product weer terug. Je kunt ze vervolgens niet bellen en op je mail reageren ze vervolgens niet. Geld kwijt en vertrouwen in de mensheid kwijt. Zo makkelijk gaat dat. Ik ben nu nog even kokend van woede, maar ga daarna actie ondernemen om dit soort volk proberen uit de markt te halen en verdere schade aan een normale handelsomgang tussen mensen proberen te voorkomen.

Klantenservice

Klantenservice? Bestaat hier helemaal niet! Vraag me nu zelfs af of ze het woord wel kunnen schrijven. Dit soort mensen zijn maar op een ding uit: centen!

Scorekaart voor Electronica Online

Algemeen Score: 1
Verzending Score: 1
Klantenservice Score: 1

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie