Amazon.de

Klantenservice: Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Het is gemakkelijk een bestelling te plaatsen en het betalen gaat ook goed. Echter kost het ipv van 2 of 3 dagen om een pakket te ontvangen, 2 weken!!!

Verzending

Ik heb een JBL charge speaker besteld welke op voorraad was. De volgende dag was deze volgens Amazon tracking in een Nederlands distributiecentrum. Vervolgens gaat het nog een week duren voordat het pakket bij mij zou moeten arriveren. Ik heb Amazon Prime maar dit is werkelijk schandalig. Vervolgens werkt het support alleen in het Duits. Wat een compleet waardeloze ervaring was dit zeg!

Klantenservice

Ik was de chat begonnen in m’n beste Duits. Ik gaf aan dat ik liever in het Engels of Nederlands wilde chatten. Vervolgens kreeg ik te horen: “English”? en ik zeg: Ja bitte. Hierna wordt de chat verbroken en verschijnt er een standaard melding dat er geen andere talen dan Duits worden ondersteund.

Scorekaart voor Amazon.de

Algemeen Score: 3.5
Verzending Score: 3
Klantenservice Score: 3

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie