Amazon.de

Klantenservice: Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Na betaling met ideal is mijn account volledig geblokkeerd en is het vrijwel onmogelijk gemaakt om nog contact te krijgen met iemand. Uiteindelijk per mail een of ander onzin verhaal dat het account geverifierd moet worden. Heb verzocht de bestelling te annuleren en het geld te refunden, so far geen enkele reactie.

Klantenservice

Niet aanwezig, moet inloggen wat niet kan als je account afgesloten is. Uiteindelijk een nummer ergens weten te vinden (elders) en niemand te pakken kunnen krijgen die iets kon betekenen. Per mail uiteindelijk onzin verhaal dat mijn betaling niet geverifierd kon worden, dit terwijl ze gewoon het geld hebben gekregen via een ideal betaling. Nog nooit zoiets meegemaakt.

Scorekaart voor Amazon.de

Algemeen Score: 3.5
Verzending Score: 3
Klantenservice Score: 3

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie