Gsmweb.nl

Klantenservice: Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Iphone besteld, deze veel te laat ontvangen. Bleek defect. Ik kon hem opsturen. Daarna niets meer gehoord. Koop geannuleerd, binnen 14 dagen na ontvangst. Ze verzinnen de ene smoes na de andere en willen mijn herroeping niet accepteren. Eerst zou ik te laat hebben herroepen, toen zou het er mee samenhangen dat ik al een nr had gekregen en tenslotte zou ik het toestel in reparatie hebben gegeven en daarmee mijn recht op herroeping hebben opgegeven. Nee, ik heb gevraagd om een nieuwe telefoon, maar niets meer gehoord. Mijn dochter is zeer teleurgesteld, we willen gewoon een werkende telefoon en niets meer! Klantenservice is zeer onbekwaam en zeer onbeleefd en ze houden zich niet aan hun eigen algemene voorwaarden. Niet met deze firma in zee gaan!!!

Verzending

Ik heb het toestel defect gekregen, in overleg teruggestuurd, daarna niets meer gehoord. Overeenkomst herroepen, maar dit zou niet kunnen

Klantenservice

De antwoorden zijn uitermate onvriendelijk en onbeleefd, de klantenservice is niet op de hoogte, er worden allerlei smoezen verzonnen om mijn herroeping af te wijzen, iedereen zegt iets anders en als ze geen antwoord meer weten gaan ze schreeuwen. Er wordt geen enkele poging gedaan om het probleem op te lossen, terwijl het heel simpel op te lossen zou zijn.

Scorekaart voor Gsmweb.nl

Algemeen Score: 1
Verzending Score: 1.5
Klantenservice Score: 1.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Politiek en recht