Gsmweb.nl

Klantenservice: Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Achteraf blijkt dat alleen geld belangrijk is. De zorg voor de klant is zwaar ondergewaardeerd

Verzending

2 keer iets besteld. geen klachten over bezorging. echter 2e telefoon was defect..

Klantenservice

Ik heb een telefoon besteld met abonnementsverlenging. Helaas kreeg ik een defecte telefoon. Op hun advies zelf met Samsung gebeld en daar kreeg ik meerdere malen van te horen dat de telefoon vervangen moest worden. Uiteraard wilde GSMweb dat niet. Mijn verzoek om de order te annuleren werd continu met de meest uiteenlopende redenen van tafel geveegd. Inmiddels heb ik GSMweb via een aangetekende brief in gebreke gesteld, Nu is het afwachten op een zet van hen. Ik zou graag aan iedereen willen laten weten: ongeacht wat ze zeggen en beweren; ook zij zijn verplicht zich te houden aan de wet! In dit geval het herroepingsrecht van de klant. Ik ben er veel, heel veel tijd aan kwijt, maar ik vind het zo schandalig wat ze mij, en zo te lezen, veel anderen aandoen, dat ik het toch de tijd waard vind. Succes allen, ik hoop met een week of twee een update te plaatsen. x

Scorekaart voor Gsmweb.nl

Algemeen Score: 1
Verzending Score: 1
Klantenservice Score: 1.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Apple