Gsmweb.nl

Klantenservice: Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Bij de verkoop zeer actief tot de order geleverd is. Tot er een probleem aan een toestel ontstaat After sales is waardeloos

Verzending

Levering gaat volgens afspraak

Klantenservice

Bij Gsmweb zakelijk 3 abonnementen afgesloten. Met 2 toestellen. Tijdens de verkoop procedure weten ze van Gsmweb je te vinden via de mail en telefoon. Tot de handtekening staat. Daarna zijn ze blijkbaar je tel. nr. en email kwijt. Binnen 1 maand een telefoon defect. 18 december 2017 retour gestuurd. Op 2 febr 2018 krijg je een mail dat find my iphone uitgezet moet worden. Natuurlijk direct gedaan. Nu 15 Maart is het toestel nog steeds niet gerepareerd. Ik had moeten bellen dat ik find my Iphone uit gezet had.
Iets wat mij niet vertelt is en ook niet wist.
Deze firma gaat gewoon zitten wachten totdat de klant gaat reageren. Wellicht had iemand daar ook wakker kunnen worden en mij kunnen benaderen dat er al 3 maanden een toestel op reparatie ligt te wachten.
Voor mij is duidelijk : niet meer bij deze firma kopen. Erg actief tijdens de verkoop, maar van een goede follow up bij problemen is geen sprake. Ik ga in het vervolg weer gewoon naar een telefoon winkel in de buurt. Wellicht iets duurder maar wel met een betere after sales service.

Scorekaart voor Gsmweb.nl

Algemeen Score: 1
Verzending Score: 1
Klantenservice Score: 1.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Microsoft