SiComputers

Klantenservice:
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

6 Maart 3 Noiseblocker eLoop B14-3, en 2 Noiseblocker eLoop B12-P casefans besteld bij SiComputers. De levering zou iets langer duren, want de ventilatoren waren lokaal niet op voorradig. Op dat moment waren ze eigenlijk bij geen enkele web shop voorradig maar dat wist ik dus al en ik had er geen haast mee. Daarnaast waren ze bij SiComputers het aantrekkelijkst geprijsd.
13 Maart een mailtje van SiComputers dat de casefans binnen gekomen waren en dat deze dezelfde dag met DPD verstuurd zouden worden.

Verzending

Verzending perfect, netjes bericht gehad van SiComputers dat de backorder bij hun binnengekomen was en dat deze verstuurd zou worden. De dag erna keurig het pakket mogen ontvangen.

Scorekaart voor SiComputers

Algemeen Score: 3.5
Verzending Score: 3.5
Klantenservice Score: 3

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Qshops