SiComputers

Klantenservice:
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Matige/slechte site: heel veel producten zijn niet op voorraad of al lang niet meer leverbaar (Ati HD 4830 anybody?) De interface is slecht, filteren werkt niet goed. Een telefoonnummer is nergens te vinden. Als de service en beter zou zijn en er meer verzendopties waren zouden ze wellicht 2 of 3 sterren scoren voor algemeen.

Verzending

3,95, maakt niet uit wat je besteld. Via DPD, niet ideaal. Verzending is altijd erg traag.

Klantenservice

Mijn laatste ervaring:
Meerdere malen wat besteld als ze echt duidelijk goedkoper dan de rest waren. Zo ook deze keer. Het ging om een Akasa Euler met 120watt adapter. Helaas bleek achteraf dat er geen adapter bij zat terwijl dit wl op de site en factuur vermeld staat. SiComputers antwoord in eerste instantie niet op mails hierover. Telkens als ik antwoord komt het antwoord van SiComputers laat, of pas nadat ik een twee mail heb gestuurd (schandalig dat het zo moet!).
Ik heb duidelijk gemaakt dat ik recht heb op het product zoals dit geadverteerd staat. Na veel moeite bieden ze me 5 terwijl een adapter minimaal 15 kost.
Helaas blijft het daarna stil. Het zijn dus allemaal lege beloften. Ik denk dat dit voor mij de laatste keer SiComputers is en ik wil bij deze anderen waarschuwen voor de verschrikkelijk slechte service!

Scorekaart voor SiComputers

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 3.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Qshops