SiComputers

Klantenservice:
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Administratief duurde het 1 week voordat ik update kreeg na boze email te hebben verzonden. Dag daarna werd alles verzonden toen ik wou annuleren.

Verzending

Niet de kans om bij de buren te laten bezorgen. Nu moet ik twee uur vrij nemen van mijn werk om ophalen bij een parcial dus verdien 30 euro minder omdat ik voor 18uur bij winkel moet zijn. Waardoor mijn product nu eigenlijk 30 euro duurder is !!

Klantenservice

Na mijn klacht hebben ze wel actie ondernomen das wel een plus

Scorekaart voor SiComputers

Algemeen Score: 3.5
Verzending Score: 3.5
Klantenservice Score: 3.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Qshops