Nandu Software

Klantenservice: Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Heb foutief de verkeerde versie van MS Office besteld en betaald. Er zat geen Outlook bij. Toen ik daarna Outlook erbij wilde bestellen, gaf men niet thuis. Ook omruilen was niet mogelijk.
Ik moest maar met Microsoft contact opnemen. Die leveren alleen als ik een nieuwe MS-Office koop en dat wordt wel erg duur. Een hele slechte service van Nandu en niet erg klantvriendelijk

Verzending

meteen te downloaden

Klantenservice

Beste Tom,

We snappen dat het vervelend is als je achteraf gezien liever een ander product had willen hebben. Maar zoals je zelf aangeeft heb je het product gebruikt, en gebruikte producten kunnen simpelweg niet retour. Dat geldt voor bijvoorbeeld schoenen of een theepot, en ook voor softwarelicenties.

Je hebt inderdaad een pakket gekocht zonder Outlook, dat is maar liefst ¤100 goedkoper dan een pakket mèt Outlook. Je kunt Outlook er wel degelijk los bijkopen, maar niet zonder daarvoor te betalen natuurlijk.

Dat we niet thuis gaven is simpelweg niet waar. We hebben je vriendelijk te woord gestaan en verteld wat de mogelijkheden zijn (nl. dat je tegen betaling Outlook er bij kunt kopen). Dat je na al ons contact nog steeds beweert dat wij je niet helpen en je Outlook niet los kunt kopen is voor ons daarom onverklaarbaar.

Vriendelijke groet,
Nandu Software

Scorekaart voor Nandu Software

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 1

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 3 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Webshop Keurmerk