Electronica Online

Klantenservice: Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Als je bij dit bedrijf wat koopt krijg je niets. Anuleer je nl je bestelling dan is je geld weg echte oplichtes. Als deze review al een persoon voor een miskoop kan behoeden dan is dat al winst.

Verzending

Product geannuleerd maar geen geld retour. Je kan dus fluiten naar je geld

Klantenservice

Volgens de Klantenservice krijg ik mijn geld pas terug als ik de negatieve review verwijder. Jullie zijn gewaarschuwd.

Scorekaart voor Electronica Online

Algemeen Score: 1
Verzending Score: 0
Klantenservice Score: 1

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite