Gsmweb.nl

Klantenservice: Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Bestelling plaatsen binnen enkele minuten. Dat gaat heel makkelijk natuurlijk. Wachten op levering bijna twee maanden! Niemand kan mij vertellen wanneer de toestel geleverd zal worden!!

Klantenservice

Na elke telefonisch contact krijg ik te horen: hij wordt deze week geleverd (hopen wij). En dan krijg ik dit vanaf w48 te horen!! Omgaan met dit soort situatie beloftes niet na komen, geen compensatie enz. Nooit meer gsmweb.

Scorekaart voor Gsmweb.nl

Algemeen Score: 1
Verzending Score: 1.5
Klantenservice Score: 1.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie